Kun je als je gesnoven heb in de urine zien dat je het heb gebruikt?

Kun je als je gesnoven heb in de urine zien dat je heb gesnoven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je snuift in je urine
dan ziet men dat niet.

Het beste antwoord

Als je bedoelt met een test.. Ja dat is te zien, cocaïne gaat je bloedbaan in en komt ook in je nieren en de urine die je daarna plast bevat sporen van cocaïne ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het (snel) reageren.
Het komt omdat neef niet kon zien + niet meer kon lopen. Ze hadden geen drugs gevonden in de urine en toen zei me vader als je nou snuif kunnen ze toch niet zien. Uitendelijk bloedtest gedaan en niks aan de hand... Maar me neef kan toch niet lopen Enzo dus wel beetje vreemd. Bedankt voor het antwoord!! En ik heb me discussie gewonnen van me vader.

Andere antwoorden (1)

Voor cocaine met een standaardtest zeker.

Ook zijn bij het snuiven van lijm de tolueen sporen in de urine zichtbaar te maken. Maar dan moet men er wel naar zoeken.

Toegevoegd na 14 minuten:
Hier kun je zo'n standaard test bestellen.
http://your-mind.nl/10/multi-drugstest-urine/