Naar aanleiding van onderstaand artikel wil ik graag weten wat nu de risico's zijn van het gegeven vaccin tegen baarmoederhalskanker?

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=152330129

Voor de meisjes die zich hebben laten inenten tegen baarmoederhalskanker het afgelopen jaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat de risico's zijn, kun je nu nog niet zeggen. Daar zal enige tijd overheen moeten gaan. Dit vaccin is veel te snel op de markt gekomen en wordt met reclamecampagnes aan de vrouw gebracht. Er wordt continu op de angst ingespeeld. Baarmoederhalskanker wordt veroorzaakt door een virus en iedereen weet dat een virus heel moeilijk met een vaccin te voorkomen is. Bovendien is er veel te kort onderzoek gedaan naar dit vaccin. De hele farmaceutische industrie vaart wel bij dit soort onzin vaccins. Pure geldklopperij. Ik heb een collega gehad die uit de farmaceutische industrie kwam. Hij vertelde dat hij medicijnen bij huisartsen moest promoten die zeer gevaarlijk voor de gezondheid waren. Na een aantal jaren kreeg hij last van zijn geweten en heeft een andere baan gezocht.

Er staat in je artikel niets inhoudelijks over de risico's van het vaccin. Alleen een verhaal over de agressieve verkoopmethoden van de fabrikant.

Ik peroonlijk denk dat het wel mee zal vallen met die bijwerkingen. In Nederland mag niets zomaar op de markt gebracht worden en wordt uitgebreid getest. Vergeet niet dat veel componenten van het betreffende vaccin al jaren gebruikt en dus ook getest zijn. De huidige samenstelling van het vaccin is misschien minder getest dan gebruikelijk maar het voorafgaande meegenomen denk ik dat de wetenschappers heus wel een goede overweging hebben kunnen maken. Bovendien zal de overheid heus geen vaccin met grote risico's willen promoten. Gaat hun anders veel te veel kosten in de toekomst!

Ik heb me vorig jaar laten inenten tegen baarmoederhalskanker. Na een tijdje twijfelen wat ik dan wel moet toegeven. In mijn vrouwelijke vriendenkring zijn er veel meisjes geweest die nog net in aanmerking kwamen voor het vaccin, die het bed ook nog niet hadden gedeeld met een man. Zelf ben ik dus ook heen gegeaan met de enige spanning. Het enige wat ik er aan over heb gehouden was een stijfe arm en wat spierpijn voor enkele dagen. Verder heb ik nog nergens last van gehad. Verder heb ik ook niet gemerkt dat mijn vriendinnen er last van hadden. Verder denk ik dat de overheid niet doorgaat met het vaccineren van meisjes als dit echt grote risico's zou hebben. De beslissing is natuurlijk bij de persoon of familie zelf. Maar ik zou zeggen DOEN! Na een jaar heb ik nog geen enkel probleem gemerkt bij niemand, Later kost et bakken met geld. en kanker wil je ook niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100