Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Soms ben ik heel lang stil en heb ik geen zin om gewoon vrolijk te zijn , iemand tips om het dan wel te zijn? ( trouwens ik ben 16)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
844
Ritsuka
12 jaar geleden
Wil je doen alsof je vrolijk bent voor andere mensen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hoeft niet altijd de drukste persoon in de kamer te zijn, zolang jij er zelf geen last van hebt, niets aan de hand.
En 24 uur per dag vrolijk zijn is heel vermoeiend hoor.
Je zegt zelf dat het soms is, zolang je niet triest opstaat en weer triest naar bed gaat is er niet zoveel aan de hand, gaat wel weer over, en misschien blijf je gewoon wat stiller dan je was. Alles verandert met het opgroeien, dat ook
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Muziek helpt voor mij altijd. Gewoon naar muziek luisteren, en als je een instrument speelt, muziek maken! Ik pak soms wel eens m'n gitaar en dan speel ik een hoop van me af, gewoon random, maakt niet uit als het niet klinkt.

Of luister ik naar Red hot Chili Peppers, hun concert op Slane Castle :p. Weet niet of je daar van houd. In iedergeval: Muziek!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is vrij normaal als je dit soort emoties ervaart...
ik heb het ook vrij vaak.
Iedereen weleens denk ik
Echter als je dit vaak hebt,
zou ik als ik jou was toch es wat vaker naar buiten gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding