Op vakantie gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verschilt per persoon porno maakt mij creatiever bij iemand anders maakt een eindje wandelen iemand creatiever ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je linkerhersenhelft gedeeltelijk te verlammen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf opstellen voor prikkels op elk vlak..
Buiten je grenzen treden..
Impulsiever gedragen..

Ik denk dat, dat wel 3 opties zijn van de zó vele!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beoefenen van iets dat je leuk vind. Je losmaken van sociologiese angesten. Dus gewoon doen zonder bang te zijn om sociale consequenties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je kennis "zomaar" te gaan verbreden. Door bij alles wat je niet snapt gelijk te gaan googelen of antwoorden aan ouders/vrienden vragen. Hierdoor doe je meer algemene kennis op waardoor je meer interesses krijgt en mogelijk creatiever wordt. Je wereld wordt hierdoor een stuk 'groter'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, inderdaad. Google en Wiki zijn de beste bronnen daarvoor, dank je!