Hoe hard en hoe veel moet je fietsen om vet kwijt te raken?

En dan gaat het grotendeels om het buikvet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat een onzin antwoorden allemaal...

Ten eerste plaatselijk vet kun je niet verbranden... Dus als je een sixpack wilt ofzo moet je een vetpercentage van rond 10% hebben en aardig wat aan spieren. Fietsen heeft geen zin, als je geen voedingsschema hebt en je calorien niet in de gaten houd. Veel intensieve cardio=vetverbranding+ spier verbranding door chortestol. Werk eerst aan je voedingsschema bereken je vetpercentage je behoeftes enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Je weet niet of vraagsteller man of vrouw is. Als vrouw is 10% vetpercentage gevaarlijk laag. En hoezo antwoorden onzin? Ik heb het ook over cardio + krachttraining en een goed voeidingsschema.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ (op de 1e zin na) voor de vraagsteller, wat inleeswerk:
http://www.slank-en-sterk.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had over de eerste 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (3)

een keertje fietsen zal (bijnabijna) niks helpen,
je zal vaker moeten fietsen om echt vet te verbranden ;-)
elke dag een half uur/3 kwartier en dan ong. 20 km/h is een goed tempo ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hard fietsen heeft geen zin, je raakt uitgeput en stopt er eerder mee dan je buikvet weg is, gewoon rustig fietsen, veel bewegen door te wandelen, en vooral gezond eten..
neem voldoende vocht per dag en let op wat je eet..
en ga eventueel naar de sportschool en werk daar aan het vetbuikje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is totaal niet te zeggen, geheel afhankelijk van je leeftijd, lengte, gewicht, stofwisseling, en wat je eet op een dag.

Extra bewegen kan zeker helpen om af te vallen, een combinatie van cardio en krachttraining is het beste. Maar om je (buik)vet kwijt te raken moet je toch echt je voeding flink aanpassen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Alle beetjes extra beweging helpen, dus ga zeker fietsen.

Met je voeding: flink minderen met suiker, zout en producten met ingredienten die je niet kunt uitspreken.
Meer groente, fruit, volkorenproducten en eiwitten.
Ritsuka