Hoe voorkom ik meer haar uitval?

ik heb nu sinds een half jaar ongeveer haar uitval. Het is niet echt een plek waar het uitvalt maar overal op de bovenkant van mijn hoofd. Als de zon er op schijnt kun je mij hoofdhuid gewoon zien. Kan ik hier iets tegen doen? Ik ben trouwens pas 20 jaar jong.

Weet jij het antwoord?

/2500

Toch eerst naar een dokter raadplegen. Omnivit voor haaruitval. Knoflook met een beetje olijfolie mixen op je hoofdhuid smeren met plasticfolie dekken laten intrekken( 1uur) dan grondig wassen. Dat kan geen kwaad als je ook vitaminen bijneemt. Maar eerst de dokter! Succes

Een antwoord op deze vraag is ooit gegeven in de Elseviers medische gezinsgids en die melden dat moderne shampo's eigenlijk chemische vloerreinigers zijn - sindsdien stropen atvocaten van Head&Shoulders alle rommelmarkten af om eerdere drukken direkt op te kopen want sinds 1992 staat het er niet meer in. Adviesje dus: gaan naar de Reformwinkels, daar hebben ze vast wel iets beters voor je!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100