Waarom maken zoveel jongens hun profielfoto in de spiegel?

Haha, daar ben ik zomaar even benieuwd naar! Als je rondkijkt op bijvoorbeeld facebook, zie je dat heel veel jongens hun profielfoto in de spiegel maken met hun mobiel/camera. Waarom eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er op dat moment niemand in de buurt die een foto kan maken en daarom doen ze het zelf. Kan ook zijn dat ze op dat moment denken, ik zie er wel sexy uit ik maak snel zelf even een foto en zetten ze het op hun profiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Vaak omdat ze zichzelf zogenaamd heel wat vinden,
en vaak vinden jongens het uit deze tijd stoer om foto's in een spiegel te maken want dat is zogenaamd in,.. ik ben daar niet echt mee bezig maar soms kan het me toch beetje irritaties oplopen als er weer iemand langs komt met een foto in de spiegel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat je je zelf dan goed kunt zien, je kan op het schermpje van je telefoon of camera al het resultaat zien hoe de foto er uit ziet.
via de spiegel is de beste manier om als je alleen bent foto's van je zelf te maken. Anders moet je hem precies goed voor je houden en niet bewegen of te snel omdraaien.

En misschien vinden die jongens dat gewoon stoer ofzo ...;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een spiegel geeft je maximale controle over gelaatsuitdrukking en lichaamshouding, dat vinden onzekere jongens prettig denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze zich dan meer durven te geven voor een spiegel zonder iemand erbij dan dat iemand een foto van hen maakt. En het is gewoon praktisch (doe het zelf niet hoor).

Maar het is niet zo dat jongens dit meer hebben dan meisjes. Ik denk eerlijk gezegd eerder andersom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, volgens mij doen ook meer meiden dan jongens dat.
Als je niet iemand hebt die de camera voor je beethoud is het heel moeilijk om meer dan alleen je gezicht op de foto te krijgen ... Niet alle telefoons hebben een front facing camera die je kan helpen bij fotos van jezelf nemen, maar als je je stoere 'six pack' wilt laten zien en je hoofd moet ook nog op de foto passen, dan is de spiegel al snel de enige makkelijke oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinds iedereen(bijna)over een camera beschikt en de mogelijk heeft om zichzelf te fotograferen wordt daarvan veel gebruik gemaakt.waarom?omdat het kan,en omdat tegenwoordig ook jongens ijdel mogen zijn.
12 jaar geleden
Ik vind zelf een foto met je mobiel in de spiegel heel handig, snel en eenvoudig. Je kan het makkelijk op je computer zetten en tegenwoordig ook uploaden op al je social media. Ik doe het zelf ook en doe het niet om stoer te doen, het is gewoon fijner om zelf de foto te maken, dan een timer.