Wat is de betrouwbaarheid van Nine star key?

Ik vraag mij af of ik kan vertrouwen op de uitkomsten van Nine Star Key heeft iemand hier ervaringen mee?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen dat het pure onzin is. Het is maar net wat je wil geloven.

Het beste antwoord

Vertrouwen is een zwaar woord want te bewijzen is het nooit, maar ik geloof zeker dat er veel waarde inzit. Vaak is het wat je zelf met deze theorie/natwoorden wil doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe mij eens een lol en link eens naar iets van "veel waarde" dat in 9 star ki zou zitten?

Andere antwoorden (1)

NINE STAR KI is een pseudo wetenschap en als alle andere vormen van sterrenwiggelarij het altijd populaire koffiedik kijken zo betrouwbaar als ... koffiedik kijken.