Wat kan ik het beste doen aan een kou die al een paar weken vastzit in mijn hofd?

Ik heb al een paar weken hoofdpijn, snif wel een beetje maar komt niet veel los en het op te hoesten slijm zit behoorlijk vast.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Lekker stomen. Kook water en ga erboven hangen met een handdoek over je hoofd om de stoom niet te laten ontsnappen. Doe wat Dampo van Vicks in het water en blijf lekker 10 minuutjes zo zitten. Je merkt gelijk dat het wat losser komt. Herhaal dit een paar x per week en je bent er zo vanaf. Komt het nou echt niet los, ga dan even naar de huisarts. Misschien is er iets meer aan de hand..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stomen is goed.
Vick en Dampo en andere geurstoffen NIET!
stomen, warme douche, neusspray, en een halve ui op je slaapkamer. ook de luchtvochtigheid op peil houden (natte handdoek op de verwarming bijvoorbeeld)

pas op dat je geen ontsteking in 1 van je holtes krijgt (oa bijholte of voorhoofdsholteontsteking)
heb je dus hoofdpijn bezoek dan meteen even de dokter!

beterschap!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou kunnen dat je een beetje hooikoorts hebt. Allergie van bloeiende bomen. De hazelaar bloeit eind januari, dan komen de berken en de prunussen. Wanneer je bij harde wind meer last hebt dan bij windstil weer, in deze tijd, zou dat een oorzaak kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het al een tijdje duurt, naar de dokter gaan, die geeft je het juiste middel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stomen met vicks, en ik weet niet of je een bad hebt, maar dan ga je lekker in een warm bad liggen met menthol. Dat helpt echt prima. Verder.... als het echt een aantal weken duurt, zou ik ook een arts raadplegen. Sterkte, Gea.