Middelen die je zonder recept, maar gewoon bij de drogist kunt halen die helpen tegen zenuwachtigheid?

Gewoon als je een presentatie hebt een middeltje wat je bij de drogist haalt dat je een beetje kalmerend waardoor je niet meer zo gaat trillen van zenuwachtigheid.

Het gaat eigenlijk om een eenmalig ding dus graag geen middeltjes die je een paar dagen van te voren al moet innemen etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Valeriaan werkt bij veel mensen best goed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het puur om trillen gaat, kan de huisarts wel effectievere middelen voorschrijven. Maar als je een vrij mild, natuurlijk middel zoekt, dat wél aantoonbaar effect heeft op nervositeit, dan is valeriaan een hele goede keus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Valdispert of nervovit. Kun je gewoon bij de drogist of bijvoorbeeld kruidvat halen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
passieflora van dr. Vogel, kun je zo kopen bij de drogist
dit middel neem je naar behoefte en werkt vrij snel, is niet verslavend en hier word je ook niet duf van
je kunt het een uur tot een half uur van te voren innemen b.v.
succes met wat je moet doen