Waarom geniet ik er niet van ?

Ik heb sinds november weer een keer het bed gedeeld maar ik kon er gewoon niet van genieten :-(
Het deed pijn en deed me verder niet zo heel veel.
Ik kon er gewoon niet van genieten :-(
Hoe kan dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Het is niet voor niets geweest dat in november de laatste keer was geweest. Nu ben je er nog steeds niet klaar voor en heb je waarschijnlijk nog wat zaken te verwerken op dit vlak.

Daarin kan deze 'ervaring' je wel verder helpen. Want waarschijnlijk waren je gedachten ook ergens anders en werd je op een 1 of andere wijze mentaal tegengehouden. Zodanig dat je ook nog vrij 'gesloten' was.
Die gedachten op het moment zijn erg belangrijk en geven je de richting aan waarin nog verwerking nodig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh! Ben je aan de pil, of heb je een natuurlijke cyclus? Ik denk namelijk dat het moment in je cyclus zomaar een rol gespeeld kan hebben. Je vagina en baarmoeder zijn namelijk niet alle dagen van je cyclus hetzelfde!
Als je het een hele tijd niet gedaan hebt gaat het de eerste keer moeilijker, vind ik. Net of je lichaam er weer opnieuw aan moet wennen. Het deed je niet zo heel veel, zeg je. Misschien was het je partner die je niet zo heel veel deed en daarom vond je de sex ook minder. Of je was meer bezig met je lichaam dat niet meewerkte dan met je samenzijn met je geliefde. Als je regelmatiger sex hebt gaat alles makkelijker en soepeler is mijn ervaring. Dan ga je dus ook weer meer genieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is hij niet de juiste man voor je.
het kan natuurlijk meerdere redenen hebben.
Lichamelijk: je moet wennen aan de ander, elkaars ritme aanvoelen, je veilig en vertrouwd bij elkaar voelen.
en bij de ene gaat dat makkelijke dan bij een ander.

Anderzijds psychisch: voelde je je wel lichamelijk lekker, voelde jij je verleidelijk en sexy. vind je de andere persoon interessant, was je te druk met andere dingen?

Ik zou zeggen probeer het nog een keertje met hem of ga opzoek naar de volgende, waarbij je misschien wel een klik hebt.

bij sexpartners geldt het zelfde als bij relatie partners, je moet een klik hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal je waarschijnlijk gewoon ff niet lekker in je vel gezeten hebben.
Volgende keer gewoon nog een keer proberen, lekker gezellig maken, kaarsje erbij , goed in the mood komen.
lukt het vast wel. En zo niet is het misschien tijd om door te gaan.
Heb ik ook wel eens gehad, was een aardige gozer maar het boeide mij niet meer naar verloop van tijd en daar door genoot ik ook niet meer van de sex.
Voor het echte werk begin laat je door hem eerst met zijn tong lekker bewerken,daar na voel je geen pijn maar ligt je in de 7hemel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het gewoon echt goed moet voelen, de relatie tussen jou en je partner.

Ik heb zelf toen ik nog single was heb ik 2x een one night stand gehad, en dat vond ik alles behalve fijn.

Ben nu bijna 7 jr samen met mijn vent, en de seks is nog steeds fijn, en word ook alleen maar fijner. Je leert elkaar kennen, je kan jezelf geven, ontspannender, en weet wat de ander lekker vind.

Maar het hoeft niet he seks.. bedoel, het word gezien als iets wat er bij hoort. Maar wie bepaald voor jou wat er hoort.
Trek je eigen plan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Misschien ben je depressief geworden, en durf je je niet meer helemaal te geven. Het klinkt ook allemaal erg mistroostig. Verder, als hij weinig tijd besteedt, dan ben jij op je beurt niet duidelijk genoeg geweest. Hoewel je lichaam er al aan toe was, had je geest meer tijd nodig. En die tijdsbehoefte moet je aangeven. Hij is niet helderziend. Verwacht het niet altijd van een ander, maar bedenk ook zelf dingen. Wat denk je van een langer voorspel, samen zwemmen, samen douchen en elkaar inzepen, erotisch worstelen, samen een plekje in de duinen zoeken 'om te nestelen'. Gebruik je creativiteit, luister naar je lichaam en gevoel, en je zult merken dat de seks weer prettig wordt.