Als je een beetje lang wacht, kan het gaan bevriezen (echt waar!).
Ook is de kans op een verkoudheid groter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat voelt echt niet prettig en je hebt kans dat je een flinke verkoudheid oploopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult vrij snel een te koud hoofd krijgen, wat kan leiden tot knallende koppijn en lokale serieuze onderkoelingsverschijnselen. Los van dat het gewoon onprettig voelt, beter toch maar even drogen en dan met muts/capuchon op je hoofd naar buiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het kan heel erg worden . Omdat jou haar nat is onttrekt het extra lichaamswarmte .
Je zal het dan veel sneller koud koud krijgen en een grotere kans hebben op onderkoeling .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan hoe erg jij het vind als je hoofd ijskoud wordt en je haar evt. afbreekt.
Ik heb ooit mijn haar bevroren gehad toen ik bij kapper aankwam en toen werd mij verteld dat ik daar mee op moest passen. Als ik mijn haar zou gaan kammen met ijsklonten erin, zou de kans bestaan stukken haar af te breken.