Nu we het toch over borsten hebben..Mijn rechterborst doet al 4 dagen heel zeer..Wat kan dat zijn?

Het is net of ze er een mes insteken;-(

Toegevoegd na 23 minuten:
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden.. ik kan maar 1 ding doen inderdaad.. morgen maak ik een afspraak!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ha, die Sharona30;

Niet mee doorlopen; morgenochtend een afspraak maken met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als het zo veel pijn doet als het op mij overkomt zou ik toch maar even een afspraak bij de dokter maken, just to be sure. je weet maar nooit. sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er even naar laten kijken, al is het maar voor de zekerheid...

Toegevoegd na 3 minuten:
Een liefdevolle massage heb je vast al laten proberen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eisprong, zwanger, melkklierontstekingkje, gestoten? Naar de dokter wist je al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor dat je menstruatie op gang komt kun je ook pijn in borsten hebben. Je kunt ook een borstontsteking krijgen in een melkklier. Misschien is het niets, maar ik zou voor de zekerheid even naar de huisarts gaan. Niet om je bang te maken maar controleer je je borsten regelmatig?
Bijgevoegd een site waar je misschien ook wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je je al gecontroleerd op CYSTEN, dit zij met vocht gevulde (ongevaarlijke) blaasjes, die als ze onder spanning staan , erg pijnlijk kunnen zijn.
Onder invloed van hormoonwisselingen kunnen deze cysten zonder verdere aanleiding zich zo ver vullen dat je het gevoel hebt dat ze op knappen staan, dit voelt zeer vervelend, masseren werkt averecht, iedere druk op de borst zorgt immers voor toename van de spanning in de cyste.
Via een MAMMAPOLI kun je deze cysten leeg laten halen en controleren ze gelijk de aard van de vloeistof die er in zit.Tevens neemt men een Rontgenfoto.
Mocht het dat zijn, dan voel je je daarna als herboren.
Het aanprikken gebeurt onder echobegeleiding en is niet
erg pijnlijk, alleen die onder een tepel zitten kunnen gevoelig zijn.
Omdat de cyste helemaal leeggezogen worden, vergroeien de oorspronkelijke zakjes en vormen dan geen nieuwe cysten.
Soms ontstaat er door nabloeden een blauwe plek, deze is echter lang niet zo gevoelig als een gespannen cyste
en trekt met een week ongeveer weg.