Nee, van alleen de warmte kan dat niet. Het is alleen wel zo dat je door de warmte meer kans krijgt op onhygienische toestanden, dus eten wat niet helemaal goed doorbakken is/te warm gelegen heeft bijv bij salades.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Yep, heel veel mensen krijgen problemen met de stoelgang als gevolg van de warmte. Zowel verstopping als diarrhee komen voor. Dat laatste is eigenlijk gevaarlijker omdat je door de warmte sowieso al veel vocht en zout verliest (zweten). Dus je gaat je ook nog eens sneller slapjes voelen.
Goed letten op vocht- en zoutinname dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is zeer wel mogelijk, als lijder aan het PDS,mer ik idd,dat ik met de huidige temperaturen vaker"af" moet,dan normaal.