ik heb sinds het begin van dit jaar last van slijm op mijn keel, is het verstandig naar de dokter te gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als het al zo lang duurt kan je best toch eens een dokter raadplegen.
fremar
12 jaar geleden
Rook je misschien???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarom moet je je tanden poetsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het was niet gemeen bedoeld ofzo :')
Wat d8 je zelf trekken aan die bel. Niet te lang wachten doe het trouwens morgen nog of probeer eerst maar eens bisolvon. Goed spul hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, maar het is niet dat het echt vast zit, maar dat ik even mn keel moet schrapen (wat heel slecht is voor je stembanden) voordat ik kan praten zonder dat ik schor klink
Zeker. Te lang slijm in je keel kan schade aanbrengen aan je stembanden! Dus gaan!