Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik minder interesse wat mensen van mij vinden?

ik maak mezelf altijd helemaal geld als iemand iets over me zegt en dat wil ik niet meer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat bedoel je met de zin '' ik maak.. helemaal geld''? die zin snap ik niet helemaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou juist willen dat ik geld kon maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat mensen van je vinden is hun probleem, niet het jouwe

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Zelfverzekerheid is hier het toverwoord.
Als jij zekerder bent van jezelf en zelfvertrouwen hebt, dan raken de opmerkingen van een ander jouw minder.
Het fijne is dat zelfverzekerdheid eigenlijk vanzelf komt als je ouder wordt.
Jij bent wie je bent en dat is prima, vinden anderen dat niet dan is dat hun probleem, niet het jouwe. ( klinkt simpel maar denk er maar eens aan als het je weer overkomt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet je eigen afvragen wat het nou eigenlijk waard is wat die ander van jou vind. Waarom zou je je nou druk maken om wat iemand van je vind? Je moet achter jezelf staan, als jij iets vind dan is dat zo en als iemand het daar niet mee eens is.. Who cares? Als diegene dan denkt dat je raar bent of dat je irritant bent, dan mist diegene een paar eigenschappen die jij wel hebt. Namelijk het vermogen om iemand te accepteren zoals diegene is. Of als diegene het niet met je eens is, het vermogen om een normale discussie aan te gaan en in ieder geval op die manier te begrijpen waarom jij zo denkt. Doen ze dat niet, dan zou ik me echt never nooit druk maken om hun mening of om wat ze van me denken. Je hebt ook mensen die overal het kwade van inzien, nooit het goede eruit halen. Zo is het ook altijd makkelijk om slecht te denken over iedereen. Gewoon niet druk om maken dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing