ik heb stembandenknobbeltjes op mijn stembanden, kan ik behalve logopedie er zelf ook iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om aan je om aan de knobbeltjes van je stembanden zelf iets te doen is het van belang te weten of je daar al dan niet last van hebt.

Als je hees zou zijn..of als er pijn aan voelt..of als 'iets' in je keel je hindert...zou ik zeggen. Laat je onderzoeken door een KNO arts.

Het zou namelijk goed kunnen zijn dat je daar kwaadaardige knobbeltjes hebt zitten en als ze (nòg) niet kwaadaardig zijn..kunnen ze dat na verloop van tijd alsnog worden.

Je mogelijke KLACHTEN kun je te lijf gaan met honing..die verzacht het daar een beetje..

Maar zoals ik al aangaf bestrijd je dan alleen maar je klachten..dat is dus symptoombestrijding..

Aarzel dus niet langer om je arts te raadplegen en vraag hem direct een verwijskaart voor de KNO arts. Sterkte en succes.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben vandaag bij de kno arts geweest, vandaar de vraag