Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt het door de pil dat ik zo lang ongesteld ben?

Ik ben sinds 10 dagen ongeveer aan de pil en ben die 10 dagen allemaal ongesteld terwijl ik normaal 4 à 5 dagen maximaal ongesteld was, is hier wat aan te doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
668
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke pil??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou even deze maand afwachten. Het is normaal dat je lichaam moet wennen aan deze verandering qua hormonen. Geef je lichaam even de tijd om te wennen. Dat je wat langer ongesteld bent kan helemaal geen kwaad. Het gebeurt wel vaker, dwars door de pil heen. Mocht je volgende maand weer door de pil heen ongesteld zijn, is het mogelijk dat je huidige pil te licht voor je is. Het is even vervelend en lastig, maar je hoeft je geen zorgen te maken. Je vraagt: wat is hier aan te doen? Nou....gewoon je lichaam de tijd geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. En mocht je het echt niet vertrouwen, kun je alsnog een huisarts raadplegen. Het is beter om zeker te zijn van je zaak, dan onzeker en gespannen rond te lopen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding