Komt het door de pil dat ik zo lang ongesteld ben?

Ik ben sinds 10 dagen ongeveer aan de pil en ben die 10 dagen allemaal ongesteld terwijl ik normaal 4 à 5 dagen maximaal ongesteld was, is hier wat aan te doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke pil??

Antwoorden (1)

Ik zou even deze maand afwachten. Het is normaal dat je lichaam moet wennen aan deze verandering qua hormonen. Geef je lichaam even de tijd om te wennen. Dat je wat langer ongesteld bent kan helemaal geen kwaad. Het gebeurt wel vaker, dwars door de pil heen. Mocht je volgende maand weer door de pil heen ongesteld zijn, is het mogelijk dat je huidige pil te licht voor je is. Het is even vervelend en lastig, maar je hoeft je geen zorgen te maken. Je vraagt: wat is hier aan te doen? Nou....gewoon je lichaam de tijd geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. En mocht je het echt niet vertrouwen, kun je alsnog een huisarts raadplegen. Het is beter om zeker te zijn van je zaak, dan onzeker en gespannen rond te lopen.