Is er verschil of ik 4 sigaretten rook of 20 ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee.., Het is en blijft smerig. Toegevoegd op 13-05-2009 22:27:03 De hoeveelheid teer en koolmonoxide die je binnenkrijgt scheelt natuurlijk wel..

Ja natuurlijk. Je longblaasjes beschadigen bij elke sigaret. En bij meer sigaretten beschadigen je longen ook meer.

Ja. Hoe meer sigaretten, hoe meer teer, nicotine en koolmonoxide je binnenkrijgt. *steekt nog een Chesterfield op*

5 x

Ja, een Eurootje of 5

Natuurlijk is er een verschil. Als je vijf keer zoveel rookt is het nog vijf keer schadelijker...hehe... Een snoepje is geen probleem maar 10 snoepjes per dag wordt toch al gauw een kilo extra. Hoe meer rotzooi er naar binnen gaat, hoe meer troep er achter blijft. Zo simpel is het..

20 sigaretten roken in plaats van 4 is slechter, omdat je meer troep in je lichaam brengt. Misschien niet vijf keer zo slecht, maar toch wel minstens twee keer zo slecht - vermoed ik, ik kan dat niet bewijzen. Het is slechter voor je omgeving, die meerookt, of die mag genieten van het naroken - ik bedoel de walm die jij verspreidt. Je moet je huis vaker schoonmaken en schilderen. Als je dat niet leuk vindt, creëer je voor jezelf een extra probleem. Als je schoonmaken en schilderen wel leuk vindt, wel, dan kun je dat ook doen als het nog niet nodig is. En je kunt bij mij langskomen... ;-) 20 sigaretten in plaats van 4 is wel vijf keer zo duur. 20 sigaretten in plaats van 4 verergert je verslaving. Je hebt dan veel minder kans om ooit van die troep af te komen dan je toch al hebt.

Het lichaam kan een weinig roken afbreken, maar beide is teveel. Als je altijd op dezelfde plek zit maakt het veel verschil. Kijk dan maar naar het plafond.

Dat scheelt vooral een hoop voor de economie in de vorm van een korter pensioen ( of helemaal geen).

afhankelijk per persoon natuurlijk er zijn mensen die 90 worden en elke dag een doos sigaren oproken anderen roken 10 jaar en gaan dood aan kanker dus.... gewoon niet doen, en als het toch moet dan hou het op die 4, kun je ook nog een keer leuk op vakantie van de besparing

als je meer rookt is het duurder en je longen raken meer beschadigd, dus het maakt veel uit, en je verslaving wordt er erger van.... dus, ik zou het houden bij 4

ja, 4 is stom, 20 is stommer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100