Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat kan ik doen om pfeiffer weg te houden?

Ik heb een dik half jaar pfeiffer gehad. Het begon iets meer dan een jaar geleden dus ik ben er nu zo'n half jaar af.
Af en toe heb ik last van een terugval, dan ben ik één dag erg moe, de dagen daarvoor zijn niet per se extra intensief geweest.

Welke voedingsstoffen/activiteiten zorgen voor die extra vermoeidheid, en wat moet ik doen en laten om niet teveel terugvallen te krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

pfeiffer kan overgaan op cvs / me. dan blijf je dit houden, wat misschien een beetje kan helpen is vit c hoge dosis, 2000 mg. lukt het niet... vit d laten checken en l-carnitine (dit moet even apart op het labformulier ingevuld worden). sterkte! (Dit ter ondersteuning) Toegevoegd na 43 seconden: verder proberen niet over je grenzen te gaan. fysiek en mentaal.

Als je eenmaal pfeiffer hebt gehad krijg je het niet meer

Pfeiffer komt bijna nooit meer terug, als die virus in je bloed zit en bestreden is door je lichaam, (daar is het waar je zo moe van word)komt het bij 1 op de 100.000 mensen in hele lichte vorm terug. Dus ik vermoed dat je het nog wel heb of er is een andere oorzaak dat je moe bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100