Hoe snel moet je veranderingen gaan voelen met een middenoorontsteking?

Ik heb een middenoorontsteking en ik heb neus spray gekregen en antibiotica na hoeveel dagen moet ik verschil gaan voelen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (3)

Antibiotica gaat meestal na drie dagen werken,maar met een middenoorontsteking staat dat je het meestal 10 dagen moet gebruiken en na een weekje zal het een stuk minder moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na het nemen van antibiotica bij een middenoorontsteking zou je je binnen een paar dagen beter moeten voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u neusspray gebruikt, dan mag u dat niet langer dan 5 dagen gebruiken, omdat u anders schade kunt aanrichten aan het neusslijmvlies. Er zijn erg veel verschillende soorten antibiotica. In het artikel kunt u lezen welke er zijn. Het verschilt per antibiotica hoe snel u van uw klachten af bent.

Voor meer informatie kunt u het artikel lezen:
http://www.kiesbeter.nl/medische-informatie/zoeken/medicijnen/aandoening/middenoorontsteking/