Wat kan ik het beste als eerste doen?

Kan ik na het sporten, het beste eerst douchen en dan laten masseren of eerst laten masseren en dan douchen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je echt serieus overwegen om de masseur in jouw zweet te laten kneden als we zeiden dat massage voor het douchen beter zou zijn?

Het beste antwoord

Vooral vanuit de masseur gezien : eerst even douchen....een door sport lekker in het zweet gewerkt lichaam moeten masseren is niet zo 'lekker' voor de masseur...
Desnoods alleen even afspoelen, en na je massage dan met schuim en shampo er een enorm douchefeest van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

eerst douchen dat werkt ontspannend en dat masseert een stuk prettiger en ruikt ook wat frisser .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard eerst douchen, is wel zo fris!