Kunnen mensen met van nature grijs haar ook last krijgen van hoofdluis ?

Ik vroeg me af, of mensen met grijs haar nog last zouden krijgen van hoofdluis, en waarom wel of waarom juist niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

De luis heeft geen voorkeur voor bepaalde haarkleuren of haartypes. Lengte van het haar kan wel een rol spelen trouwens. Mensen met grijs haar kunnen net zo goed last krijgen van luis.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De kleur van het haar maakt niks uit voor de luis. Hij vindt vooral de warme plekjes lekker.