het snelste ontnuchteren als je misselijk bent en slapen niet helpt omdat alles dan harder gaat draaien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Amadea
10 jaar geleden
Je heel voorzichtig bewegen. Drink een glas water. Zet een vol glas water op je nachtkastje om gedurende de nacht van te drinken. Ga dan rustig weer liggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je: als je dronken bent???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Suikerwater drinken helpt alleen het verschilt per persoon maar sprite werkt ook als het goed is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt allemaal voor de reacties ik merk wel dat als ik in bed bezig blijf (bv op mn telefoon een spelletje doen en tegelijk water drinken) dat het dan sneller zakt dan dat je op bed lig te wachten tot het over is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet veel drinken, melk is ook goed, maar niet als je nog misselijk bent!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De volgende keer als je aan de drank gaat kun je het beste regelmatig een glas water tussendoor drinken. Want dit lijkt me ook niet echt een pretje. Als het eenmaal al is gebeurd: ga een frisse neus halen, loop (of zwalk?) een rondje buiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reacties ik heb wel wat aan de tips
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon niet meer zuipen! weten waar je grens ligt.

Antwoorden (3)

Als je misselijk bent van de drank, dan kun je het beste je vinger in je
keel steken en braken.
Zo veel mogelijk van de rotzooi er uit.

Op die manier zul je het snelste ontnuchteren.
Je wordt er niet blij van.
Maar van misselijk zijn ook niet.
En alle vergif (drank of iets anders) wat je op die manier kwijt raakt, zal je lichaam verder niet verpesten.

Daarna tanden poetsen en wat water drinken.
Op je bedrand gaan zitten, tot je kunt liggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ tegelijk.
Als alles draait, heb je van overgeven weinig last, voelt soms zelfs als een opluchting en de volgende ochtend kan het een beetje van de kater schelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus + En niet vergeten nog een emmer [met een bodempje water] naast je bed te zetten voor de volgende golf...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nooit direct na het braken je tanden poetsen, door het zuur in je braaksel is je tandglazuur enigszins zacht geworden, en door het poetsen boen je het makkelijk weg. Dit is ook het geval na het drinken van frisdrank of wijn. Verder prima antwoord.
Ervan uitgaande dat er nog redelijk wat alcohol en andere zooi in je maag aanwezig is:
Overgeven

Daarna:
water
fruitsuikers (dus fruit of vruchtensap)
eten
een beetje zout

douchen (kan ook tijdens het overgeven..)

Toegevoegd na 1 minuut:
met "eten" bedoel ik gewoon waar je zin in hebt, wel een beetje gezond als het kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door dronken zijn?
Vette hap vreten, zet de vetpan aan en bak wat frikadellen.
Shoarma laten komen kan ook.

Helpt bij mij altijd :-D