Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slecht om mn haar te doen met vaseline?

Ik kreeg perongeluk vaseline (vaselinelanettecreme FNA) in mn haar en merkte dat het best goed als gel werkt. Is dit slecht of kan het gewoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vaseline in je haar is niet slecht maar als je ergens binnen komt waar t warm is gaat t smelten t wordt vloeibaar t is lastig als t over je gezicht loopt of als t in je ogen komt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

vaseline is heel neutraal, en kan niet echt kwaad. Je hebt echter heel veel moeite om het uit je haar te wassen, wat wellicht wel slecht is voor je haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ooit ook een keer in mijn haar gekregen, mijn haar is vrij lang( voor een jongen) en het bleef daarna nog heel lang vettig en voelde echt verschrikkelijk aan! als je een alternatief voor gel wil kun je het beste wax proberen, dat is speciaal gemaakt voor in je haar en je kunt dan als het ware de hele dag je haar opnieuw doen omdat het niet heel hard wordt en weer zacht wordt door warmte. Vaseline is bedoeld om dingen in te vetten en vet haar is wel het laatste wat je wil
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding