Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat kan ik doen aan verdriet zonder reden?

'S avonds als ik in bed lig voel ik me verdroetig en snap ik het leven gewoon niet meer. S ochtends als ik wakker wordt is dat nog even, maar dan verdwijnt het verdriet wel. Ik heb nog nooit echt wat heftigs meegemaakt, dus ik weet niet waarom ik me zo rot voel s avonds. Iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je nu leeft maak je sowieso iets heftigs mee.... We zijn allemaal bang voor onze eigen gezondheid en / of die van de mensen van wie we houden, we zitten met heel veel mensen soort van opgesloten - niet naar school of werk kunnen, niet gewoon op bezoek bij vrienden en familie - we kunnen niet naar onze sportclubs, ons koor, onze andere clubjes en bezigheden. Kortom: we hebben gewoon nét wat minder afleiding dan anders. Als het je lukt: laat het gevoel er gewoon zijn, sta er even bij stil, en ga dan weer verder met waar je mee bezig was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100