Dat heet stress-incontinentie.
Dus bij een prikkelbare blaas door spanning moet je vaker gaan plassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is niet voor iedereen hetzelfde, is een reactie van je lichaam op de stres die je ervaart, andere krijgen bv buikpijn of hoofdpijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plassen is een manier om afvalstoffen uit je lichaam te lozen.
Maar ook emoties los te laten.

Dus als je nerveus bent, probeert je lichaam die emotie los te laten via plassen.
Bedenk ook maar dat je weer wat afval(emotie) kwijt raakt tijdens het plassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spanning... Spanning op de blaas... Dus die moet leeg... En als je heel erg gespannen bent, dan geeft het lichaam je niet eens de kans om naar de wc te lopen, dan loopt het vanzelf al naar beneden...

Spanning is ziekmaker nummer één in deze wereld...

Snap jij waarom mensen betalen om zich gespannen te laten maken, door naar de bioscoop te gaan en naar een horrorfilm te gaan kijken en het resultaat is dat je je gespannen en slecht voelt... Vreemd hoor...