Het leven is niet dodelijk, leven is onsterfelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven is leven, dat kan toch niet dood... Dan is het geen leven meer... Leven leeft en is onsterfelijk... (niet lichamen, maar leven)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, beste antwoord wat mij betreft.

Andere antwoorden (14)

ja, blijkbaar is het leven inderdaad dodelijk. Zelfs als je niets gevaarlijks doet ga je uiteindelijk toch dood dus dat zegt wel wat..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men zegt toch niet voor niets: Levensgevaarlijk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee leven is niet dodelijk, maar wel eindig.
dodelijk zijn de ziektes waardoor er een eind aan je leven komt.
Rieneke1
14 jaar geleden
Alles wat dood is heeft ooit geleefd. Dus ja....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je altijd net zoveel pech hebt als geluk, dan wordt je niet oud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Leven is dodelijk. Dat is de enige zekerheid die we hebben als we geboren worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sec genomen begint het overlijden bij onze geboorte.
'Dodelijk' slaat meer op datgene wat slecht is voor de gezondheid. Bij volharding volgt de dood.

Nee, leven is normaal gesproken niet dodelijk. Het geeft energie, nieuwe mogelijkheden, nieuwe contacten, enz. Dat er uiteindelijk een einde aan dit leven komt, ja. Maar dat wetende gaan we er toch van genieten...

En velen van ons weten toch ook dat 'dood' niet gelijk is aan 'eindig'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,alles wat leeft of geleefd heeft gaat dood,zo is het altijd geweest en zo zal het ook blijven.In 1 van zijn liedjes zong Robert Long al: Van leven ga je dood. En zo is het,alleen is het m.i. niet eerlijk,dat de een 100 jaar wordt en de ander maar 9 maanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leven is een sexueel overdraagbare aandoening die 100% dodelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven kan dodelijk zijn! als je het niet meer kunt verdragen... voor de rest is leven het leven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dodelijk=
1 De dood veroorzakend: een dodelijk verkeersongeval, dodelijke gassen.
2 Heel afmattend, bijzonder lastig
3 Heel ongunstig, rampzalig

Als dat mijn leven zou zijn zou ik niet blij zijn. Het is niet het leven dat dodelijk is, maar aan het leven komt een eind.
Dodelijk is wel: iemand om het leven brengen, of iemand naar het leven staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep Dounje leven is dodelijk, op een heel langzame manier..!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen omdat het leven eindig is

is de tijd dat je leeft veel waard

dus stop met zorgen maken en geniet

tot het moment daar is:)

Als je je zorgen gaat maken over iets dat zeker komt, maak je je dus alleen maar zorgen tot het einde...
en dat lijkt me niet de bedoeling van het leven:)
en zeker niet nodig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven heeft de mogelijkheid en een sterke neiging tot creëren van nieuw leven, maar uiteindelijk stellen lichaam en geest van alles in het werk om er ook weer een einde aan te maken, kroost of niet.
Genen starten de groei van cellen en beëindigen die ook weer en uiteindelijk worden ze ook niet meer vervangen.
Wat opkomt moet neer; zelfs de Himalaya zal ooit als zand in de zee terecht komen.
In elk nieuw leven is uiteindelijk geen plaats meer voor het oude.