Wat betekent er als je oog altijd beweegt?

Vaak beweegt mijn oog het is eigenlijk ook irritant!
Ik weet niet hoe dat eigenlijk komt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je je oog zelf of je ooglid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn ooglid

Antwoorden (3)

Je vraag is onduidelijk, wat beweegt er, je ooglid is normaal, je knippert om je ogen vochtig te houden.
Bewegen je ogen, dan zou er sprake kunnen zijn van nystagmus, je ogen gaan dan erg snel heen en weer, dit kan aangeboren zijn, maar vaak merken mensen niet dat ze het hebben omdat de hersenen het beeld corrigeren. Denk je dat je het hebt ga dan langs de huisarts om de oorzaak te laten onderzoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft erg weinig informatie maar misschien heb je nystachmus. Zie bron:
12 jaar geleden
misschien heb je magnesium tekort, dan krijg je van die trillende oogleden, ga eens naar je huisarts