Help!! mn anus jeukt al n paar weken! gaat dit vanzelf over...?

..lol door geld gebrek maar een pak keukenrollen gekocht, schuurpapier dus, en nu naar 2weken kriebelt en jeukt mn uitgang. nu maar dure baby billen doekjes met lotion gekocht, dit veegt heerlijk!! maar het jeukt nog verschrikkelijk!!! Gaat dit vanzelf weer over? of toch maar ff naar huisarts? (ps. IK GA DIT NOOIT MEER GEBRUIKEN!!!!!! dan maar een koffiePad of zeemleren lap ofzo...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe duur is wc-papier nou helemaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wc papier 89cent, keukenrol 20cent
Ritsuka
12 jaar geleden
Toch eens beter naar je uitgavenpatroon kijken, waar je geld heen gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx, maar ik vond die dag eten voor mn huisdieren, 5 katten, aquarium, 1 hondje, belangrijker dan mijn kontje zacht afvegen!! vandaar.... en met mn geld ga ik goed om!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u, mn doekkies gaan al vanaf dag één in het vuilniszakkie, ik dacht al zoiets, deze dure doekjes laat mn wc verstoppen!! komt helemaal goed...

Antwoorden (8)

ik zou naar de dokter gaan als je aambeien hebt kan dat erg pijn doen (niet dat je dat hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen pijn!! trrrrrrrrr..... t jeukt...
Waarschijnlijk gewoon geirriteerd.
Goed wassen met water en een beetje zeep, goed afdrogen en even met vaseline insmeren.
Dit helpt je huid te herstellen.
En dan is het binnen een paar weken over.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx, hier ga ik ook vanuit. geen wormen ofzo, ik wacht t ff een weekie af. geen wormen of aanbeien, gewoon beetje geirriteerd, dank u!! +je
Keukenrol, is dat goedkoper dan schuurtoiletpapier? Ik twijfel aan de waarheid van je vraag, maar goed.
Kijk met een spiegel of het gebied down there gewond is. Scheurtjes en dergelijke. Als dat zo is dan is het een kwestie van genezen en de jeuk gaat weg. Zitten er geen wondjes, dan kun je beter even langs de dok, gezien je er al zo lang last van hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
t was in de bonus bij appie
Zeer waarschijnlijk heb je aambeien en daar hoef je niet voor naar de dokter, elke drogist verkoopt aambeienzalf, dat haalt de jeuk en pijn weg.
Maar het kan ook zijn dat je last van wormpjes hebt. Let daarom goed op je ontlasting. Zie je witte bewegende wormpjes dan moet je wel even naar de dokter, die geeft je een wormenkuurtje en dan is het zo weer over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een wormenkuurtje kun je ook bij de drogist kopen, madicure
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crea, bedankt voor de toevoeging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee giweda, da heb k nie..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, dan heb jij een probleem en ikke..........nie ;)"
Betracht een goede hygiene.
Verschoon u dagelijks.
Gebruik na het bezoek aan het toilet zowel toiletpapier alsmede natte doekjes.

Indien deze discipline niet afdoende blijkt, dan is een bezoek aan uw huisarts gewenst om e.e.a. vast te stellen dan wel uit te sluiten.

Men kan 1001 dingen aandragen wat het kan zijn, maar dat laat ik aan een arts over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je wormen (aarsmade) hebt. Dat gaat gepaard met enorme jeuk. Je kan het zien in je ontlasting. (witte worpjes) Je moet hiervoor naar de huisarts voor een kuur. Dan ben je er zo vanaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
no Way!! mn ontlasting is perfekt! dus geen maden of wormen. bedankt voor reactie 'Platje'
(die beessies hebbik ook nie) :)
Baby billen doekjes bevatten vaak parfum. Niet echt fijn voor een geïrriteerde huid. Gebruik liever zinkzalf (zonder parfum). Helpt dit niet, ga dan naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt helemaal niet uit wat voor wc papier je gebruikt.Als je je k... anus maar goed afveegt of wast.Misschien heb je wel een schimmelinfectie,toch maar even naar de Huisarts als het aan blijft houden.