Hoe groot is een penis in vergelijking met aantal vingers?

Aan alle dames:
Ik heb altijd moeite gehad met het inbrengen, van tampons. Is oncomfortabel.
Ik heb nog nooit sex gehad, maar ben momenteel met iemand een het daten. Uit jullie ervaring hoeveel vingers is vergelijkbaar met de penis in de vagina. Ik ben door de oncomfortabelheid bang voor erge pijn en hoop het van te voren te kunnen trainen

4 maanden geleden
7.4K
tinus1969
4 maanden geleden
Een penis is veel dikker dan tampon of vinger. Dat is echter geen probleem, omdat de vagina, zeker als je opgewonden bent, behoorlijk kan oprekken ( er kan ook een kind door!). Trainen heeft geen zin, voorspel wel.
Ritsuka
4 maanden geleden
Zorg voor voldoende voorspel. Dan word je nat, en dan ontspannen de spieren daar beneden.
Tampon inbrengen is heel anders. Geef bij je partner aan dat je angst hebt, en neem de tijd.
Ga eerst met vingers en of tong bezig bij elkaar.
Castle
4 maanden geleden
Ook wachten met seks totdat je voelt dat je er klaar voor bent. Laat je niets opdringen.

Antwoorden (1)

Elke penis is anders, dus hier is niet echt een antwoord op te geven. Als je opgewonden genoeg bent, is er meestal voldoende ruimte om een penis in te brengen. Maar als je bang bent voor pijn kun je verkrampen. Maar daarnaast zijn er een heleboel andere leuke manieren om te vrijen, als een penis in je vagina pijnlijk en / of vervelend is. Zoek naar manieren die jullie allebei fijn vinden, en laat je niet dwingen of overhalen tot iets wat je NIET fijn vindt!
4 maanden geleden
Antoni
3 maanden geleden
@HannekeJanssen, ook 'als elke penis anders is', is hier wel iets over te zeggen. Je kan namelijk iets zeggen over gemiddelden. Je kan áltijd iets zeggen over gemiddelden als ieder individueel object anders is dan een ander. Daarmee kan je een vraagsteller vooruithelpen! Ik vind dit antwoord gezien mijn opmerking weinig zinvol! Met name de eerste zin is niet echt nuttig, vind ik, en simpelweg onwaar!