Mogen homo's kussen in het openbaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

ja natuurlijk. iedereen mag dat, mannen met vrouwen, vrouwen met vrouwen en mannen met mannen.

Ja, dat mag. In Nederland wel. Er zijn landen waar er een straf op staat maar hier mag het.

Ja dat mag. Het is niet strafbaar. Maar ik denk dat het niet door iedereen op prijs wordt gesteld.

In Nederland wel. In sommige andere landen mag dat niet en kan je naar de cel verbannen worden. Op homoseksualiteit staat de doodstraf in Iran, Jemen, Mauritanië, Saoedi-Arabië, Soedan en de Verenigde Arabische Emiraten. Levenslange gevangenisstraffen kunnen worden gegeven in Bangladesh, Bhutan, Guyana, India, de Maldiven, Nepal, Singapore en Oeganda.

Ja hoor. Maar ik zelf vind dat het wel gepast moet zijn tussen grof bekken en tongen in het openbaar daar walg ik van maar dat doe ik ook van hetero's als ze dat doen. Maar als ze elkaar ontmoeten en even kussen daar heb ik geen problemen mee of het nu hetero of homo zijn.

Als hetero's het mogen, mogen homo's het ook. Die zijn erkend bij de wet als partners hoor :)

why not, moet wel zeggen dat ik het uitgebreid lebberen ( ook bij hetero stelletjes) in het openbaar niet geweldig vind

ik vind dat het mag het zijn maar ook maar mensen." Ik vind het niet zo fijn als ze het de hele tijd doen, maar dat vind ik ook bij hetero's.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100