ja natuurlijk. iedereen mag dat, mannen met vrouwen, vrouwen met vrouwen en mannen met mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja waarom nie? behalve uitgebreid staan tongen waar kleine kinderen bij zijn ... das vervelend voor ouders die dan zoveel moeten uitleggen maar dat geldt ook voor hetero stellen... zoen je in het openbaar waar volwassenen bij zijn en het bevalt een ander niet dan kijkt ie maar de andere kant op hoor ^^ kan beter lief zijn voor elkaar dan elkaar van het geld beroven zoals de staat doet ... OOk in het openbaar!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat mag.
In Nederland wel.
Er zijn landen waar er een straf op staat maar hier mag het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk mag dat in Nederland.
Het is ongeveer net zo aanstootgevend als hetero's die kussen in het openbaar. In Egypte mag het niet, maar daar mogen hetero's het ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgebreid staan kussen in het openbaar, vind ik altijd meer lijken op exhibitionisme, en dat geldt voor iedereen.
Maar gewoon een snelle kus, kan altijd.
En is zeker niet verboden in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Homo's mogen in het openbaar precies hetzelfde als wat biseksuelen, lesbiènes, genderqueers, panseksuelen, transseksuelen, polyseksuelen en, oh ja, heteroseksuelen in het openbaar mogen.*

Ja dus, homo's mogen kussen in het openbaar.

(*Mocht ik nog een groep vergeten zijn: jullie mogen ook precies hetzelfde in het openbaar.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hoor dat mag homo-stelletjes hebben dezelfde rechten als hetero-stelletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk mag dat. Zou toch belachelijk zijn als dat niet mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag. Het is niet strafbaar. Maar ik denk dat het niet door iedereen op prijs wordt gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland wel. In sommige andere landen mag dat niet en kan je naar de cel verbannen worden.

Op homoseksualiteit staat de doodstraf in Iran, Jemen, Mauritanië, Saoedi-Arabië, Soedan en de Verenigde Arabische Emiraten. Levenslange gevangenisstraffen kunnen worden gegeven in Bangladesh, Bhutan, Guyana, India, de Maldiven, Nepal, Singapore en Oeganda.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ik doe niets anders!
In sommige landen kun je het beter nalaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat wist je misschien al maar zocht je bevestiging,om dan maar je gang te kunnen gaan ,van mij persoonlijk mag iedereen alles ,maar vind wel dat homo,s zo overdrijven o,a, blote billen e,d, niet allemaal natuurlijk.als ik vroeger met een meisje kuste deed je dat in een portiek en niet midden op straat ,of is dat ouderwets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor. Maar ik zelf vind dat het wel gepast moet zijn tussen grof bekken en tongen in het openbaar daar walg ik van maar dat doe ik ook van hetero's als ze dat doen.
Maar als ze elkaar ontmoeten en even kussen daar heb ik geen problemen mee of het nu hetero of homo zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hetero's het mogen, mogen homo's het ook.
Die zijn erkend bij de wet als partners hoor :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ahahahahahahahaha....is dit serieus je vraag??......
nee, dat mag alleen bij zogenaamde ''homo-zoen punten'' te herkennen aan een bordje van 2 of meerdere zoenende mensen van hetzelfde geslacht...

kom op zeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah nee toch..ik vind dat zo'n smerig gezicht..nee sorry ziet er veels te onnatuurlijk uit.
Een zoen op de mond, okee maar echt lopen tongen...vind ik niet normaal, eerder asociaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze meisjeskonijntjes wippen ook gewoon in het openbaar met elkaar ;-)
why not, moet wel zeggen dat ik het uitgebreid lebberen ( ook bij hetero stelletjes) in het openbaar niet geweldig vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als man en vrouw mogen homo's en lesbiennes ook gewoon kussen in het openbaar , al stuiten homo's en lesbiennes nog heel vaak op onbegrip in het openbaar en worden nog door veel mensen raar bekeken en veroordeeld .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ABSOLUUT ZEKER WEL !!!! Het gaat hier om mensen die houden van elkaar en die hoeven zich daarvoor zeker niet te schamen. Liefde is het mooiste wat er is! Waarom zouden deze mensen dat moeten verbergen?

Er is al genoeg haat, wedijver, geweld, marteling, misbruik, oorlog, enz. in de wereld.

Laat ons allen de liefde bejubelen, of dat nu gaat tussen twee mannen, twee vrouwen of een man en een vrouw. Alle mensen die van mekaar houden, mogen dat van mij in het openbaar tonen. Zeker en vast!!!!!

Liefs, Ingrid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dat het mag
het zijn maar ook maar mensen."
Ik vind het niet zo fijn als ze het de hele tijd doen, maar dat vind ik ook bij hetero's.