ik zou graag willen weten welke alternatieve medicatie ik kan nemen om mijn borsten te laten groeien.let op ik ben wel een man.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

met hormonen slikken kun je je borsten laten vergroten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's niet bepaald een alternatieve medicatie.
inderdaad,maar weten mannen ook dat door veel bier drinken ze ook borsten krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is dit een serieuze vraag, vandaar -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is geen onzin.van bier krijgt een man echt borstgroei,dat is algemeen bewezen.een bierbuik valt wat aan te doen,maar je borsten reageren echt op de stoffen die in bier zit.ik geef geen onzin antwoorden,waarom???
Alternatieve medicatie zal lastig zijn, gewoonweg omdat er heel veel troep op de markt te koop is en je nooit weet wat goed is.
Als je echt borsten wilt krijgen, maak dan een afspraak met een arts en vraag vrouwelijke hormonen die de borstgroei zullen bevorderen. Dit is de meest veilige manier om je borsten te ontwikkelen.
Kijk uit met allerlei middeltjes op internet, vaak helpen ze niet of richten ze alleen maar schade aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kan je op deze site je medicatie vinden die jij nodig hebt.

http://www.network54.com/Forum/184632/thread/1245766825/last-1282248935/Echte+borsten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas. Er is voor mannen geen alternatieve medicatie om borstgroei te bevorderen.

De alternatieve middeltjes die er voor vrouwen zijn, werken in op de melkklieren. En die hebben mannen niet.
Dus ook deze middelen helpen niet voor mannen.
Bovendien is 99 % ervan volksverlakkerij.

Het enige middel om borsten te krijgen, is hormonen.
Maar dat weet je zelf natuurlijk ook.
In jouw geval zul je dus een keuze moeten gaan maken tussen hormoonpreparaten, of leren leven met het lijf dat je nu hebt.
Succes daarmee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi antwoord
een alternatieve geneeswijze is er niet volgens mij maar je zou het eventueel na kunnen vragen bij instanties zoals transvisie of het traject van het genderteam bij het vu ingaan hoewel daar momenteel best een lange wachtlijst voor is en uit je vraag is mij ook niet helemaal duidelijk of je een tg bent en er zijn hormonen op de illegale manier te verkrijgen ik heb ook een tijdje in die verleiding gezeten maar dan voor testo maar wat je op straat koopt is niet altijd betrouwbaar dus kijk daar mee uit

Toegevoegd na 19 minuten:
alternatieve geneeswijze moet zijn alternatieve medicatie