Ha, die Til71;

Rimmen is baffen, de anale variant van beffen. En sommigen vinden het boffen als ze niet hoeven te baffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

het likken van de anus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rimmen is het likken van de anus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het met de tong bewegen over de anale sluitspier van een ander persoon, met als doel seksuele stimulatie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"rimmen" komt van het engelse woord rimjob, rim betekend rand. Het betreft hier de rand van de aanhechting van de sluitspier die oraal bevredigd wordt. Dit kan zowel met de klok mee, tegen de klok in of steeksproef gewijs frontaal of diagonaal of willekeurig.
Dit gedeelte van het lichaam is waar de uiteinden van vele zenuwbanen samen komen en is daarom extra gevoelig. Hygiëne en discretie is een pré, vooral als het niet om je eigen partner gaat.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het fenomeen "rimmen" (ook bekend als "baffen"(anaal beffen) stijgt in populariteit bij mannen en vrouwen. Uit anoniem onderzoek is gebleken dat in 2006 slechts 4% rimde en volgens de laatste peiling schijnt het gestegen te zijn naar 12% naar aanleiding van media aandacht in programma's zoals spuiten en slikken en op verschillende websites, naar verwachting zal dit percentage als gevolg van deze vraag kunnen stijgen naar 14% dit komend weekend.