Krijg je kinderen door anale seks?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
38.4K
Annswers
13 jaar geleden
Ok ok ik ben nu echt overtuigd dat er echt domme vragen bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, zowiezo 4 stuks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit een goeie vraag gezien de domme reacties en antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik naar de nogal domme antwoorden kijk hier en daar, is het wel degelijk een heel goede vraag. Je zult maar in de veronderstelling verkeren dat het inderdaad niet kan, zeg....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ahahahahah...ik hou van GV ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je verwart de uitgang met de ingang.
Dus nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, als jou dat wel lukt dan moet je ff een foto plaatsen van die kleine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom reageren zoveel mensen zo stom op deze vraag?
Uitde antwoorden te lezen is het helemaal nog zo gek niet om hier twijfels over te hebben. een goede vraag dus!

Antwoorden (16)

Nee, dat lijkt me niet. Volgens mij zit daar geen toegang tot de baarmoeder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans op een SOA worden stukken groter met het hebben van anale seks.
Bij anale seks kunnen er wondjes onstaan bij lichaamsdelen van de vrouw.
Er is geen contact slijmvlies contact bij 'normale' seks maar indirect wel bloedzaad contact.

De kans dat een vrouw zwanger raakt van anale seks is dermate klein.
Maar zeker niet onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan theoretisch wel..
Bij een 'lek' in het darmkanaal, dat naar de baarmoeder/geboortekanaal/eierstok leidt.

De kans dat er vanavond nog een meteoriet inslaat en al het leven op aarde uitroeit is statistisch gezien echter groter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag een wetenschappelijk onderbouwing dat die kans groter is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de kans op die inslag, met de waarschijnlijk miljarden mensen die op een dag anale seks hebben, inderdaad ook wel onwaarschijnlijker, Flora...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Bij een ‘lek’ in het darmkanaal, dat naar de baarmoeder/geboortekanaal/eierstok leidt." ??
Heb ik nou niet opgelet vroeger bij biologie-les, of jij niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lek in het darmkanaal zou levensgevaarlijk zijn en tot enorme infecties leiden, en bovendien dermate pijnlijk zijn dat sex wel het laatste is waar je zin in hebt. Daarmee is de komst van die meteoriet statistisch vermoedelijk een stuk groter, want de kans dat dat ooit gaat gebeuren is in elk geval zo goed als 100 %, we weten alleen niet wanneer precies. Kolder dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De inslag zou eergisteren moeten hebben plaatsgevonden.
Kleine kans dus.
Voor een zwangerschap is het nodig dat zaadcellen bij een eicel komen. De eicellen zitten niet in de anus of endeldarm, maar zitten in de eierstokken en komen op een bepaald moment in de baarmoeder.
Dat betekent dat zaadcellen alleen via de baarmoeder bij eicellen kunnen komen, en dus zal je voor een zwangerschap de zaadcellen via de vagina naar binnen moeten.

kort gezegd: nee dus.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar hoe hou je het sperma zonder verdere voorbehoedsmiddelen volledig weg bij de ingang van de vagina ? Zelfs met een klisma op het nachtkastje wordt dat een hele toer....
dat kan alleen als het tussen schot kapot is.
de persoon moet wel een vrouw zijn dan

Toegevoegd na 6 minuten:
of je moet een kind krijgen als beloning voor die seks.
maar dat is zeer illegaal. dat is mensen handel.
het zou zeer abnormaal zijn. ik zou het walgelijk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bazel je allemaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel grappig gevonden. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke tussenschot? Het is warm he'?
In principe: Nee.
Kanttekening: Sperma dat alnog in contact komt met de vagina kan wel tot zwangerschap leiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er meestal van uit gaan van niet.
Dat is in de antwoorden wel uitgelegd.
MAAAARRR

Je bent lekker aan het rommelen en draaien en keren en als sperma zich verspreid en door het gezellig gestoei alsnog in de vagina komt, zou dat toch tot zwangerschap kunnen leiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het ook ff afvegen.......
Hier krijg je geen kinderen van. Maar wel een opgerekte kringspier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
waardoor je dan weer incontinent kunt raken aan de achterkant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whahahaa
je anus is om te ontlasten, dus er moet daar iets uit in plaats van erin, je voorkomt een hoop narigheid
de juiste ingang is de vagina daar iets dieper ligt de baarmoeder waar een bevruchte eicel zich ontwikkeld tot een kind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je t puur en alleen bij het anale houd en je doet het met een man dan is daar geen sprake van.
Wanneer je t puur en alleen anaal doet met een vrouw dan krijg je daar ook geen kinderen door omdat er geen baarmoeder in haar darmen zit. Alleen zorg er wel voor dat er hoe dan ook een rubber om heen zit want als je morst met zaad en het komt in haar vagina terecht dan kun je haar wel bevruchten ondanks dat je t alleen anaal gedaan hebt. ( de kans is niet groot maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit_)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een geslachtsrijpe vrouw kan alleen zwanger worden door geslachtsgemeenschap te hebben met een man die geen condoom gebruikt bij het penetreren van de vagina.

kunstmatige inseminatie is ook een middel om zwanger te geraken.Alleen zonder condoom afwisselend te penetreren in zowel de vagina alsmede de anus biedt wel de kans op zwangerschap maar ook op soa.

Indien men uitsluitend penetreert met de penis in de anus en verder niet ,,knoeit,, na de zaadlozing, kan de vrouw niet zwanger worden.

Als een partner met de mededeling komt,, ik ben zwanger van jou nadat.........,, dan kan men dat weerleggen door een DNA-test.
Men kan natuurlijk ook knoeien met het ingespoten zaad om dat over te hevelen naar de vagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan wel, als je klaarkomt en het zaad komt ook bij de vagina, kan het evt naar binnen 'zwemmen' alhoewel die kans niet erg groot is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
kan je ook zwanger worden als je anale sex hebt maar de man komt niet klaar in de vrouw tijdens anale sex?
Antoni
2 jaar geleden
@sarahvandelen, van deze antwoordgever zal je geen reactie meer ontvangen. Hij of zij is niet meer actief op de website. Om je vraag te beantwoorden: Nee, om zwanger te raken is een zaadlozing van de man nodig. Voor het laten ontstaan van een zwangerschap zal een man dus moeten klaarkomen. En het sperma zal in de vagina moeten terechtkomen.
Hoewel het de kans op een succesvolle zwangerschap aanmerkelijk verkleint, is anale sex ABSOLUUT GEEN betrouwbaar voorbehoedmiddel. De kans op zwangerschap is levensgroot aanwezig, zeker zonder extra beschermingsmaatregelen. Bovendien zijn er dermate risico's aan verbonden, zeker op de lange duur, en is de kans op soa's dermate veel groter, dat je het echt uistluitend zou moeten overwegen wanneer bij beiden de behoefte is aan anale sex, en nooit als alternatief voor voorbehoedmiddelen of ter bescherming van de veronderstelde fysieke maagdelijkheid (wat ook schrikbarend veel voorkomt).

Toegevoegd na 2 minuten:
De kans op zwangerschap is zeker niet denkbeeldig bij ieder contact tussen sperma en de vagina(wand). Ook bij onbeschermde anale sex is die kans dus bijna net zo groot als bij 'voor het zingen de kerk uit'. De openingen zitten zodanig dicht bij elkaar, dat enige overdracht door contact vrijwel onmogelijk is uit te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(Nee alleen een enorme smeer bende.)
Je krijgt behoorlijke verschillende uit een lopende antwoorden en je zult waarschijnlijk nu nog niet met zekerheid weten of t nou ja of nee is.
Ga er bij twijfel dus van uit dat het antwoord ja is. En wanneer je dus liever nog geen kinderen wilt dan zorg er alstjeblieft voor dat je t veilig doet. T liefst pil in combinatie met een rubber die speciaal gemaakt is voor anale sex.
En er is ook nog zo iets als een zaad dodende pasta te koop die zou je er ook nog bij kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan, doe je het 'safe' dan is de kans klein dat je ervan zwanger raakt, maar er blijft dan nog een kans over dat sperma alsnog in de vagina kan komen...dan moet je dus wel oppassen, klein risico dus voor anale seks en zwangerschap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan of je gesteriliseerd bent.
Ligt eraan of je de juiste voorbehoedsmiddelen gebruikt
Ligt eraan of je op dat moment vruchtbaar bent.
Ligt eraan of je het op dat moment doet met een man of een vrouw.
Allemaal dingen waar je rekening mee moet houden wanneer je anale sex wilt toe passen om kinderen te krijgen.
Maar als je graag kinderen wilt dan raad ik toch aan om het niet anaal te doen maar vaginaal. Dan heb je meer kans.
Conclusie: Sluit het niet uit!