Wat zijn sex standjes voor partners waarbij zowel de man als de vrouw overgewicht hebben?

Dus waarbij optimale penetratie bereikt wordt, ondanks dat de overtollige kilo's in de weg zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga ze niet beschrijven maar het heeft te maken met tegenoverelkaar zitten.
Ik zou zeggen: ga op zoek naar een goed boek met plaatjes.
Zoals bijvoorbeeld de Kamasutra.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad aan op zn hondjes, cowgirl en reversed cowgirl.

Antwoorden (1)

Dat hangt er mede van af hoe lenig je bent :-) Ik denk dat je je vraag niet beantwoord krijgt op deze site want wij weten geen van allen wat jullie fysieke (on)mogelijkheden zijn.

En hoe kan je nou beter (en leuker!!!) een antwoord krijgen op deze vraag, dan door alle opties uitgebreid in de praktijk te proberen? Ik zou zeggen, block de komende weekenden en ga het gewoon samen uitvinden.