Bepaald mastuberen wanneer je een natte droom krijgt? later dan eigenlijk zou moeten?

Ik zat hier al een tijdje mee dus stel ik het maar.
Ik vernam namelijk altijd omdat ik het op school of van mensen hoorden, dat je vroeg in je tienertijd natte dromen kon krijgen. Heb er een tijdje op gewacht maar het gebeurde nooit?
Ik mastubeerde zoals iedereen best vaak, dus ik dacht het ligt daar aan? want dan heb je weinig sperma.
Tegen me 20e kreeg ik opeens natte dromen, de 1e keer was best een verassing, wist me er geen raad mee. Nu wel natuurlijk.
Dus waar kan dit aan liggen, of maakt de leeftijd niet uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

Als je regelmatig masturbeert, of anderszins seksueel actief bent, is de kans dat je een natte droom krijgt, kleiner.

Veel jongens krijgen hun eerste zaadlozing niet bij een natte droom, maar tijdens het masturberen. Dat is waarschijnlijk één van de redenen dat er weinig gesproken wordt onderling over wanneer een jongen zijn eerste zaadlozing kreeg en in welke situatie.

Verder is het krijgen van natte dromen geen must: sommige jongens krijgen ze nooit, sommigen alleen als ze een tijdje niet aan seks (incl. soloseks) doen, anderen alleen als ze overdag veel met seks bezig zijn in gedachten zonder ook daadwerkelijk fysiek daarnaar te handelen, en bij weer anderen komt het totaal onverwacht terwijl er geen relatie te leggen is met waar ze overdag mee bezig zijn of met een droom voor zover ze dat zich kunnen herinneren. Het is dus bij iedereen anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je vaak masturbeert raakt je sperma sneller op dus vandaar dat je het niet opspaart tot het teveel word en eruit komt(natte droom).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sperma gaat niet op aangezien je teelballen continu zaad aan blijven maken dus het kan niet door die reden komen, wel is het zo dat hoe vaker je masturbeert, hoe kleiner de kans is op een natte droom.