Dat is een fabeltje, en ook mannen doen dat niet...

Het zou misschien kunnen als jij naast je partner ligt, dat je lieveling opgewonden wakker wordt, maar dat is alleen in het begin mogelijk en ook dat gaat weer over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne wel. Die schopt me meteen het bed uit. Ik roep altijd 'rustig! rustig!', maar ze doet elke ochtend zo opgewonden!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou ik ook doen als ik wakker naast jou zou worden :) +
AWM
14 jaar geleden
Als ik je avatar bekijk, betwijfel ik of ik wel naast je zou gaan liggen :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha das ook wel weer waar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook van mij een plus.
Ja, dat is waar. Het is ook de reden dat de man vaak met een odol wakker wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk toch dat je een ander 'antwoord' in moet spreken...
(geen min hoor)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Och.., dat er zoveel een slappe hap hebben, kon ik niet voorzien;-)
Als ik en de vrouwen in mijn omgeving representatief zijn voor de meeste vrouwen dan is het een fabeltje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens het slapen krijgt een man drie tot zes spontane erecties waarbij de penis 10 tot 30 minuten stijf blijft. De ochtenderectie (of in de volksmond, de ODOL) is daarvan de laatste. Ze ontstaan tijdens de REM slaap, de diepe slaap waarin je ook droomt. Niets wijst erop dat de erecties te maken hebben met opwinding of de inhoud van de dromen. Waarschijnlijk is het een soort lichaamstraining. Het lichaam checkt of de bloedvaten richting de penis nog werken.
vrouwen hebben dat niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ikzelf heb dat niet, maar het is wel zo dat het stofje wat voor een gelukzalig gevoel e.d. 'smorgens in een hogere concentratie aanwezig is in een vrouwenlichaam, en hierdoor zouden ze makkelijker kunnen klaarkomen. Of ze er ook echt opgewonden van raken stond er niet bij, maar zoals hiervoor al gezegd, de meeste vrouwen die ik ken zijn niet erg in de stemming 'smorgens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen als:
ze de vorige avond seks hebben gehad, zonder orgasme
ze langere tijd geen seks heeft gehad, terwijl de behoefte er wel was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze een opwindende droom gehad hebben vlak voor ze wakker werden, dan wel! Maar verder: niet dat IK weet. Mocht het bij jou zo zijn: vraag niet hoe het kan, profiteer er van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me compleet willekeurig.
Is ongetwijfeld voor elke vrouw anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne ook, maar ik zal niet zeggen wat ze zegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet de mens(dus ook de vrouwen)zie als een ouderwets opwind horloge! Des nacht windt de mens zich op,om des ochtends opgewonden wakker te worden.
Daardoor is de mens in staat de gehele dag weer van alles te doen. En dat gaat zo door,dag in dag uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan wat ze gedroomd hebben die nacht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet, maar misschien heeft dat met jou te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet maar ieder persoon is anders sommige zijn in de morgen wat meer opgewonden terwijl de ander dat `s avonds is hier kan denk ik niemand een goed en bewezen antwoord op geven