Ze stinken ze onderbreken de lol en het gevoel is veel minder. En als je klaar bent zit je ook nog eens met dat ding. Maar ik ben wel van mening dat je ze ondanks de nadelen wel moet gebruiken als je je partner non niet lang kent en ook niet zeker bent of hij iets onder de leden heeft. (wisselende contacten) Daarnaast is het zeker van hem respectvol voor jou als hij ze gebruikt. Toch een kleine test voor je om te zien wat hij voor je over heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

mannen klagen over condooms omdat;
1 - het een heel gedoe is.
2 - het weinig romantisch is.
3 - het 'gevoel' behoorlijk verminderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad een onderbreking tijdens het vrijen, maar dat is zo vervelend als je het zelf maakt.
Veel mannen zeggen dat ze minder voelen, maar gek genoeg blijkt dat mannen bij prostituees vaak niet eens doorhebben dat ze ze een condoom om heeft gedaan.
Het vervelendst aan condooms vind ik zelf de geur (op te lossen door condooms met geurtje te kopen of latexvrije condooms zoals Durex Avanti Ultima, ook erg dun).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze dan eerst naar de etos moeten om ze met het schaamrood op de kaken te kopen.
Vervolgens moet ie om gedaan worden en dat valt ze niet mee. daarna voelen ze alleen maar latex en niet de vagina wand. Ze vergelijken het met een snoepje eten waar het papiertje nog om heen zit en daarna moet de condoom afgeladen en wel ook nog eens weggemoffeld worden. En waar laat je dat ding toch?
Vandaar dat er geklaagd word.
Alleen ze vergeten wel 1 ding en dat is dat ze aids gonorroe chlamydia herpes en wat voor andere geslachtsziektes bespaard wordt met rubber
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp niet waarom mannen zich zouden schamen om condooms te kopen. Het bewijst toch eerder dat de man zijn verantwoordelijk neemt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Och, de eerste keer ben je daar wat terughoudend mee - vooral als de condooms achter de kassa liggen en je er expliciet om moet vragen - maar op een gegeven moment maak je je daar niet meer druk om. Persoonlijk vind ik een condoom een vervelend ding, ik denk er dan te veel aan en geniet dan minder van de seks. Nu is er gelukkig geen reden meer voor :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet ook niet hoe het is om een condoom te dragen en ik ben 100% een vrouw. EN ja het heeft nadelen maar toch...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wisselende contacten hebt, is dat wel verstandig. Als je een langere relatie hebt, dan kan je wel kiezen voor zonder. Ik hou ook niet van een condoom en zeker niet met orale seks
Wel ik vind het persoonlijk niet erg een condoom te gebruiken, het is tenslotte veiliger. Alleen de echte geliefde krijgt het zonder ;-b
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar eens kuzzen met een dun plastic zakje er tussen,zo voelt het voor mij,ben jaloers op de genen die zeggen er geen last van te hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind persoonlijk (als vrouw)dat het gewoon anders voelt,lijkt indd alsof je minder voelt.Terwijl als je logisch nadenkt is het maar een dun rubbertje,maar ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind vooral de stank vervelend. Daarnaast vinden veel mannen het in hun hoofd lekkerder als ze weten dat ze ook echt in de ander klaarkomen. Geeft een kick weet ook niet waarom.