Masturberen.

Met je genitaliën spelen totdat je daar een bevredigend gevoel bij krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is wat in de volksmond spelen met je zelf word genoemt.
masturberen dus

ga gewoon naar deze site
http://www.sexwoordenboek.nl/
en klik bij dat alfabet op M
en daar staat het tussen met alle nodige uitleg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf-bevrediging....je bevredigt je zelf...
dat kan zijn met een dildo of je vingers of een douchekop of iets waar je het fijn vind om alleen jij je zelf mee te bevredigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Bossche bol bijvoorbeeld....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.singlessite.nl/masturbatie-tips-voor-vrouwen/256

Masturbatie, met een moeilijk woord.
Een site met tips. Dit is voorals je bijvoorbeeld geen partner hebt. Of als je er wel een hebt maar er toch behoefte aan hebt.

Grappig dat je hier deze vraag stelt, terwijl je met google zoveel info vindt. Ik weet je leeftijd niet. Maar loop anders eens langs de bieb. Mooie voorlichtingsboeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het stimuleren van het geslachtsdeel om zodoende een orgasme te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als in Sex is dat een manier om jezelf te verwennen, bijvoorbeeld door gevoelige plekjes van je geslachtsdeel dusdanig te stimuleren tot je tot een climax komt. Hoe meer rust je in jezelf hebt, hoe lang je erover wilt doen, hoe groter de climax zal zijn. Dit kan met de douchekop, speeltjes gekocht bij erotiekwinkels, stimulerende middelen, of gewoon je vingers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jezelf lekker verwennen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
En dat kun je ook met die Bossche bol van Barts3cundo!
Zelf een orgasme opwekken (klaar komen dus). Zonder partner sex hebben, door je sexuele fantasie de vrije loop te laten en tegelijkertijd jezelf lichamelijk (je geslachtsdeel) te stimuleren tot er een orgasme (zaadlozing bij mannen) wordt bereikt. (vingeren, aftrekken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meid niet je tijdverspillen aan domme vragen maar je huiswerk maken :D
en banaan eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
meid, niet van die domme antwoorden zitten geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen domme vraag. Jouw antwoord daarintegen, is wel dom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel bot. Voor jongens jezelf aftrekken, voor meisjes jezelf vingeren