Mijn vriend heeft weinig zin in seks, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij vaker zin heeft?

We hebben slechts eens in de 3 a 4 weken seks, dit is voor mij te weinig. Ook aangezien dit al ruim anderhalf jaar zo is. En als we dan seks hebben is het met 5 minuten klaar. Hij geeft aan het niet meer spannend te vinden en dat ik meer initiatief moet tonen. Nu ben ik degene die altijd het initiatief toont en hij juist zelden. Bovendien stel ik van alles voor om het spannender te maken, nieuwe dingen proberen etc. Maar dat wil ie dan niet. Wat kan ik hiermee? Overigens, hij vraagt wel veel aandacht qua knuffelen en strelen, dat doen we wel redelijk veel. Vinden we allebei ook fijn, maar is voor mij niet voldoende.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik probeer 'm nooit te 'dwingen' of te pushen. Wil juist ook graag dat hij het ECHT wilt. Probeer ook met hem te praten wat hij dan wil enzo, maar dat zijn korte gesprekken, raakt hij snel geirriteerd en zijn we weer terug bij af. Heb hem ook heel lang gewoon met rust gelaten, helemaal niet over begonnen. Maar dat veranderde ook niets.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek gewoon een extra vriendje, zodat je geregeld aan je trekken komt en hou je je eigen vriendje voor de liefde.

Het beste antwoord

Misschien is ie moe,werkt hij veel.
Maar goed, heb je ook weinig aan....
Probeer tijdens het knuffelen de zin bij hem te wekken en vanuit het strelen, knuffelen, kunnen jullie misschien seks hebben.
Of zorg ervoor dat ie jou "betrapt",zodat ie zin in je krijgt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat kan niet. Je kan seks niet afdwingen. Vraag anders aan je vriend waarom hij er geen zin in heeft er wat je kan veranderen. Maar je moet hem niet dwingen of tegen zijn zin in dingen gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bespreek het en geef duidelijk aan wat jij fijn vind, maar vraag veel meer wat hij fijn vindt. Zorg dan dat je eerst doet wat hij fijn vindt. Bij echte liefde zal als jij liefde geeft er ook liefde terug komen. Jezelf op offeren en het blijven bespreken, dan moet er iets terug komen als je van elkaar houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex en liefde zijn heel persoonlijk. Sex is het meest intieme dat je kunt delen. Daar moet je naar toe groeien. dat duurt bij de een kort bij de ander lang. maar als partners moet je naast alle dagelijkse liefde je ook tot elkaar aangetrokken voelen. je zult allebij iets toe moeten geven. het is niet goed dat 1 persoon altijd de toon bepaald in de relatie het moet evenwichtig zijn. Alleen komt dit eigenlijk nooit voor, maar het streven moet er zijn. als jij degene bent die meer wil dan zal ook jij degene moeten zijn die het voor touw neemt. Maar hij zal ook door moeten hebben en krijgen dat hij daar iets voor terug moet krijgen. Dus misschien eerst nog meer knuffelen tot het voor hem meer dan genoeg is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk ieder heeft daar zijn eigen gevoel bij. ik heb het ook niet helemaal juist verwoord. De gedachten van mensen zijn een heel interessant iets waar we nooit helemaal achter kunnen komen ook en pychiater niet.
Get kinky baby! Dat bedoel ik serieus. Stel je eens ontdeugend op, provoceer wat in het openbaar. Doe eens wat harder met hem; behandel hem niet als teddybeer maar als badboy die straf verdient. Zet je nagels d'r in, talk dirty en behandel hem als lust/sexobject. Wees niet te lief!

Het is (op de huidige regen na) het ideale jaargetijde voor een jurkje zonder iets er onder. Make him find out. Of doe wat aan sexy lingerie. Ik weet niet hoe openminded jij bent (en hij is), maar je kunt het wat spannender maken door er iemand bij te betrekken. Een vrouw er bij zal zijn fantasie prikkelen, maar een man er bij voorstellen zal hem wellicht motiveren tot actie: competitiedrang.

Sex is marketing; als je je product wilt slijten zal je je klant het moeten laten begeren. Blijkbaar is hij nu degene die begeert wordt, terwijl jij het eigenlijk andersom wilt hebben. Daar moet je gewoon aan werken. Je kunt vinden dat het niet van een kant moet komen (en sec is dat natuurlijk waar), maar een kant zal moeten beginnen en het ziet er niet naar uit dat hij tot actie te porren is.

Kijk, jij bepaalt zelf welke van de voorbeelden die je in mijn berichtje leest toelaatbaar vindt. Pin je er niet op vast, het zijn geen moetjes. Kijk welke er van het je waard zijn en gooi de rest overboord (of houd ze in je achterhoofd ;) )

Good luck!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een sexy lingerie setje doet wonderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schrijft: "Hij geeft aan het niet meer spannend te vinden en dat ik meer initiatief moet tonen. Nu ben ik degene die altijd het initiatief toont en hij juist zelden." Het lijkt er op dat jullie verschillende dingen bedoelen met dat initiatief nemen?

Ik geloof er zelf niet zo in, maar er zijn diverse eetwaren die als afrodisiaca worden omschreven, zie voor een lijst: http://nl.wikipedia.org/wiki/Afrodisiaca
Misschien eens een maaltijd/avond samenstellen met zulke middelen en halverwege je laten ontvallen dat ze allemaal bijzonder lustopwekkend zijn?
Eventueel in combinatie met bovenstaande tips :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat er maar om dat HIJ er in gelooft. Dan werkt het ;-)
Het kan zijn dat hij er minder waarde aan hecht dan jij doet. Het wilt niet zeggen dat hij het niet fijn vind of dat hij het niet spannend vind.

Ik zelf vind het zeker fijn, en hou dit ook absoluut niet voor me :P. Wat kan werken is eens even een keer lekker lang te doen aan 'for play'. Mijn vriendin houd er erg van om te 'teasen'. dit werkt ook positief op mij. Je wilt het eigenlijk niet , want je wilt gewoon aan je trekken komen, maar omdat je teased zou hij ook vooral niet willen dat je stopt.Dat is dus een manier om er meer tijd in te steken ( beste is in de volgorde , meisje - jongen - meisje - 'het' , of jongen-meisje-'het' , zodat de jongen tijd heeft om weer op krachten te komen voor de daadwerkelijke daad )

Om het vaker te laten gebeuren, jaa ach-ja je kan hem niet dwingen. Wat voor ons werkt is :
spring af en toe eens bij hem in de douche, je hoeft dan niet meteen die avond sex te hebben, maar als hij niet weet wat hij mist ( dus je lichaam en het gevoel je naakt te zijn ) zal hij het ook niet zo gauw missen .
spendeer niet teveel tijd samen, maar ook vooral niet te weinig. denk dan aan samen eten , filmpje kijken, ga samen wandelen. Tot slot kan je ook eens proberen een adult-movie te kijken, maar pas hier wel mee op, het kan ook overkomen alsof je hem ermee wilt pushen.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft een vriendin waar ie al zijn energie in steekt....

Toegevoegd na 1 minuut:
steekt is niet dubbelzinnig...