Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er preparaten waarmee je de vaginale-vochtgehalte omhoog kan krikken.?

We zijn op leeftijd en hierdoor is haar vagina nogal droog. Door schuring kan de wand beschadigen met alle gevolgen van dien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een glijmiddel is toch het beste denk ik, dat is er voor gemaakt. Je kunt het gewoon bij de drogist vinden of anders bij de apotheek, die verkopen het ook.
Een goed merk is: Sensilube, vaginaal glijmiddel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je kunt glijmiddel proberen. Dat is verkrijgbaar in diverse soorten. Indien je het bezwaarlijk vind om dat in een erotiek winkel te kopen, kun je het ook per postorder bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook gewoon bij de drogist verkrijgbaar
Sensilube is een bekend merk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad,
Ik zou het niet weten. Maar het beste kun je denk ik gewoon een goed glijmiddel gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De huisarts heeft daar hele fijne capsules (soort zetpillen) voor. Daarmee heb je geen last meer van schurende toestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
k-y glijmiddel is heel prettig.
gewoon te koop bij de drogist.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha deze wou ik ook zeggen. Inderdaad goed in gebruik.
Zoals Pieker ook al aangaf; sensilube.
En wat ook fijn is, is Play O van Durex ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk product van lactacyd dan precies? Ik ken Lactacyd alleen als merk voor producten om de vagina te wassen (waar eigenlijk alleen schoon water voor nodig is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als door ongesteldheid, sperma, gevoeligheid voor condoom etc de zuurtegraad van de vagina wat uit balans raakt, helpt wassen met water niet zo gek veel, wassen met lactacyd helpt dan stukken beter. Niet bij iedereen raakt de vagina snel uit balans, sommige vrouwen zullen het dan ook nooit nodig hebben, anderen krijgen na elke ongesteldheid of vrijpartij een beetje last van de vagina en voor hen is lactacyd dan wel erg nuttig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry in dit geval bedoel ik Intiem. Vaginale gel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij irritaties gevoeligheid, roodheid, of schraalheid droogheid
Er zijn capsules die in de vagina oplossen. Ze zijn zonder recept te krijgen bij de apotheek of op de site van de fabrikant:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding