wat te doen als een jongen een kleine penis heeft en zijn vriendin niet kan bevredigen?

ze voelt weinig, en de seks wil niet lukken, het is echt een domper, wat te doen?

Toegevoegd na 18 minuten:
dan bedoel ik dus ook wel echt klein he, 8 centimeter ofzo? formaatwijsvinger achtig...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10K

Antwoorden (4)

Creatief zijn. De meeste vrouwen komen niet klaar van 'recht op en neer' en hebben daarbij nog wat handwerk of ander werk nodig. Vrouwen hebben nu eenmaal niet zo veel gevoel in de vagina (en dat is ook niet zo raar, in aanmerking genomen dat daar een kind langs uit moet kunnen). Dus vind samen eerst maar eens uit wat dan wel werkt, zonder meteen aan de penis te denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het een prima antwoord!
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gegeven voor je en omdat het een goed antwoord ís
Kristal
13 jaar geleden
Precies Stippel, helemaal mee eens. Het is een verkeerd gedachtenpatroon van Cassie en/of de jongen. Ook met een grote penis hebben de meeste vrouwen evengoed extra stimulering nodig. Gewoon uitproberen wat voor haar fijn werkt en niet denken dat het aan de penis ligt. Met een kleinere kan je veel beter de vaginarand stimuleren waar het meeste gevoel zit. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm ja, er is niet voor niks een zin, Het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat je ermee doet. Je vriendin kan bv wel proberen knijp bewegingen te maken met haar vagina, zo spand ze haar binnenste spieren, en word wat strakker daardoor. Jullie moeten gewoon van alle standjes wat proberen, en vindt uit wat het beste bij jullie pas ! Gezellig toch ?
Heel veel vrouwen voelen niet zoveel door een penis in de vagina. Het heeft er niets mee te maken dat hij klein is. Veel vrouwen moeten op een andere manier gestimuleerd worden om tot een hoogtepunt te komen, denk hierbij aan bv mond, hand of een speeltje. Mannen moeten niet altijd zo inzitten over een kleine penis. Klein maar fijn moet je maar denken.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
inderdaad, er zijn genoeg andere mogelijkheden. Plusje voor de vele oplossingen te noemen :)
zondag
13 jaar geleden
Hahaha, die min is zeker van een man met een grote die het niet kan uitstaan dat mannen met een kleine het ook goed kunnen. Een man met zelfoverschatting dus.
Kristal
13 jaar geleden
Zondag +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
zondag
13 jaar geleden
Heel goed gezegd Frans.
Het gaat niet zozeer om de grootte, maar om hoe je hem gebruikt. Probeer een standje te vinden waarbij je dieper kunt doordringen bij haar, bv jij onder, zij boven. Voor veel vrouwen is "recht op en neer" niet zo'n spectaculaire belevenis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Och Sjaan, wat boeien mij die minnen? Die zijn gegeven door ventjes die zelf helemaal geen kans zien om een vrouw te plezieren.
Kristal
13 jaar geleden
+1 Frans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die minnen komen waarschijnlijk van kerels die het niet willen geloven ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen min van mij hoor maar voor veel mannen is "recht op en neer" ook niet echt spectaculair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke Poca, dat is waar. Ook voor mannen kan een beetje fantasie en variatie geen kwaad. De mogelijkheden zijn talloos. En die min komt weer van een mannetje dat zelf geen kans ziet om zijn vrouw te bevredigen.
Veel vrouwen zeggen dat het niet om het formaat gaat en dat is in principe ook wel waar, maar er zijn grenzen.
Een forse penis zal het bijstimuleren niet onnodig maken bij veel vrouwen maar toch een stuk minder nodig.

Je kunt wel roepen het maakt niet zo veel uit maar ik denk dat dat beperkt opgaat tussen "normaal" (13 cm.) en "fors" (20cm) geschapen zijn. (omvang is ook van belang)
Buiten die maten heb je gewoon een probleemp(je), kleiner voelt een vrouw te weinig en groter kan weer pijn doen.
Natuurlijk zijn er ook vrouwen die een kleinere vagina hebben die zullen een kleine penis eerder waarderen en vrouwen die een ruim inkomen hebben die alleen een hele grote zien (voelen) zitten.

Dus hoe "lullig" het ook is size does mather alleen hoeft dat niet altijd oversized te zijn en bij sommige vrouwen past een XXS gewoon beter.

Je kunt natuurlijk heel creatief zijn en een hoop opvangen door andere standjes waarbij de vrouw tegelijk vaginaal en clitoraal gestimuleerd wordt bijv als de vrouw bovenop zit en met haar clitorus over het schaambot van de man schuift.
Zo zijn er nog meer standjes die dat mogelijk maken.

Je zult verbaasd zijn als je hoort hoeveel vrouwen een relatie niet beginnen of beeindigen omdat de man niet voldoet aan hun wensen wat dat betreft en dat kan vele kanten op zijn dus niet alleen te groot of te klein maar ook erectieproblemen of de orale vaardigheden van de man en heel belangrijk dat een man niet kan zoenen.

Een man en vrouw moeten bij elkaar passen en dat is niet alleen geestelijk maar als ook lichamelijk goed past maakt dat een relatie pas compleet.

En als je heel veel van elkaar houd zul je gewoon tevreden moeten zijn wat je (hij) hebt en zul je moeten roeien met de riemen die je hebt e.v.t. met een klein elektrisch hulpmotortje ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt een mannen antwoord.
ik ben het hier, als vrouw, niet mee eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja en dan te bedenken dat het door mijn vriendin gedicteerd is.
Dus sorry maar er zijn vrouwen die er anders over denken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nelly; de vraag wordt hier zojuist gesteld; met welk deel ben je het niet eens ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@kirry; zo zie je maar op ieder potje "past" een dekseltje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het er niet mee eens dat de grootte wat uitmaakt, het gaat erom hoe je samen sex beleeft, niet hoe groot de man zijn penis is of de vrouw haar borsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nelly3; er wordt ook niet gezegd dat je niet kan genieten van een kleinere penis (in sommige gevallen juist meer) maar er wordt gevraagd "wat te doen als de jongen een te kleine penis heeft en zijn vriendin niet kan bevredigen" dus die vriendin heeft gewoon behoefte gewoon een grotere. Jouw stelling is dat dat grootte (of kleinte) niets uitmaakt maar veel vrouwen denken daar toch echt anders over. (sorry)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dat veel vrouwen, ben ik het niet eens, dat geloof ik namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nelly3; En dan had ik "heel" nog voor veel weggehaald.
ik heb even gezocht naar wat informatie en misschien heb je hier iets aan. http://www.facebook.com/pages/Does-Size-Really-Matter-Biggest-Poll-Ever-Just-For-Fun/187602737854 Als je verder googled kom je nog wel 100 Poll's en onderzoeken tegen die bijna exact dezelfde uitslag hebben. En nogmaals ik zeg niet dat er vrouwen zijn die kunnen genieten van een kleinere penis.