Kan iemand mij vertellen, dit klinkt heel erg dom, maar het is in de `mode` om je schaamhaar alles weg te halen, maar hoe kun je dat het beste doen?

Kun je dit nou het beste doen met een elektrisch scheerapparaat of met een scheermesje? Ben namelijk zo bang om alles open te halen en om rode vlekken bv te krijgen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Nogmaals sorry voor mijn domme vraag!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik gebruik ook gewoon een wegwerp mesje. Gewoon goedkoop merk. Wel ben ik gestopt met de scheergel te gebruiken vond dat zelf best wel eng omdat je niet goed ziet wat je doet. En dat heb ik daar toch liever wel ;-) Ik gebruik nu scheerolie van de Hema. Dat werkt goed en maakt het glad. Ik heb bijna nooit rode bultjes. En anders zijn ze na een dag weer weg. De eerste keer heb ik alles kort geknipt met een schaar en toen ben ik pas gaan scheren. Vond het best wel spannend maar het bevalt me goed! Veel scheerschuims (vreemd woord..) mogen daar ook niet gebruikt worden dus wel ff de verpakking lezen. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100