Ik heb 2 maanden geen seks meer gehad, doet het dan nu weer even zeer als toen ik werd ontmaagd?

Ik heb in totaal 8 keer ongeveer seks gehad, dan valt het vast mee toch?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.2K
Ivana
6 jaar geleden
Als het vrijwillig is heb je geen pijn meer. Tenminste, dat hoort zo te zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het kan zijn dat je beneden iets krapper bent zeg maar
Ritsuka
6 jaar geleden
Met goed voorspel doet seks geen zeer
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zal inderdaad best wel meevallen.
Vergeet vooral het (heel fijne) voorspel niet! Lekker knuffelen, zoenen en strelen en elkaars fijne plekjes stimuleren.
En vooral nog niet beginnen als je nog niet voldoende bent opgewonden geraakt! Je lichaam moet zich wel kunnen voorbereiden om een penis te kunnen ontvangen. En; gebruik in elk geval bij het penetreren van je vriend voldoende glijmiddel! En als het ongemakkelijk voelt opnieuw wat smering aanbrengen!
Hel zal dan best wel lukken.
Geniet er vooral van! Toegevoegd na 11 uur:
En! Inderdaad als je al acht keer seks hebt gehad ben je al behoorlijk 'ingewijd' en heb je al best heel wat ervaring. Je lichaam is er tenslotte voor gemaakt, om geregeld seks te hebben!

Antwoorden (2)

Normaal niet, toch niet meer dan bij je laatste keer.
Als je geen zin hebt, kunnen zenuwen het wel bederven.
Je kan dan misschien beter wachten tot je wat meer relaxt bent.
Je zou ook een glijmiddel kunnen gebruiken.
Als je de laatste keren geen pijn had, je partner (van toen en nu) niet abnormaal groot is en je genoeg zin hebt, is de kans op pijn heel klein.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gewoon samen aan werken. Persoonlijk vind ik het niet fijn als mijn partner pijn heeft gedurende seks. Als dit gebeurt kan het zijn dat in de toekomst de zin in seks ook afneemt. Doe gewoon wat voorspel zodat je elkaar wat opwindt. Neem de tijd en eventueel glijmiddel. Alles rustig aan doen. Lukt het even niet dan een andere keer weer proberen.