Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik gebruik sinds 15 jaar de prikpil.
Het grootste voordeel dat ik nooit meer ongesteld ben.
Het 1e jaar wat last gehad van opvliegers en 1x een "doorbraakbloeding" maar verder geen klachten.
Je moet wel zelf bijhouden wanneer je de spuit nodig hebt, dat verschilt van persoon tot persoon, tussen 11 en 15 weken. In het beging hield ik me aan de 13 weken, nu geeft mijn lichaam het zelf aan als het tijd is voor de spuit.
Op de bijsluiter staat inderdaad dat "gewichtsverandering" zeer vaak voorkomt maar ik heb daar zelf geen ervaring mee. Net zoals de rest van de bijwerkingen op de bijsluiter buiten de bovengenoemde.
Ik ben er zeer tevreden over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb 13 jaar ervaring met de prikpil gehad, en was er zeer tevreden over.
nooit meer ongesteld, ongemerkt de overgang ondergaan, en geen gewichtstoename.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Dit is een stukje uit de bijsluiter maar het zal voor iedereen persoonlijk een eigen reactie op de prikpil zijn.
Bijsluiters zeggen ook niet alles.

Bijwerkingen