Hoe krijg ik weer gevoelens tijdens sex met vriend ?

Tijdens het neuken word ik niet echt opgewonden door m'n vriend ,ik heb al 2 jaar met hem en eerst voelde ik wel dat we lekkere sex hadden..hij is net terug van vakantie en nu lijkt het alsof hij geen sex wilt met me/ hij is niet opgewonden door mij & ik ook niet door hem...
En als ik hem verwen lijkt het alsof hij alsnog niet opgewonden is ...
Iemand tips hoe we weer opgewonden worden van elkaar ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien is hij op vakantie verliefd geworden op een ander? Maar t kan natuurlijk ook gewoon zijn dat 'de koek op is'.

Als je geen van beiden nog iets van opwinding voelt lijkt het toch op trekken aan een dood paard.

Een goed gesprek doet wonderen!!

is jullie relatie verder nog goed? dan is het gewoon tijd voor wat nieuws in bed. ja, dat hele hete gaat er op den duur van af.......dan is het zaak weer eens wat nieuws te proberen. fantasieën die aan bod komen, filmpje,eens een week wel strelen maar niet de daad zelf, blinddoek. als jullie relatie verder goed is, dan is het zaak de boel weer wat op te peppen. want eerlijk is eerlijk, altijd het zelfde is zo voorspelbaar. daar wordt je ook niet zo opgewonden meer van.......jullie kennen elkaar van haver tot gort. bespreek het gewoon....... succes!

Tja, je kan met hem gaan praten, je kan lange voorspel proberen, Of denken aan een andere vent die je gister door de stad zag lopen bijv, ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100