Hoe krijg ik weer gevoelens tijdens sex met vriend ?

Tijdens het neuken word ik niet echt opgewonden door m'n vriend ,ik heb al 2 jaar met hem en eerst voelde ik wel dat we lekkere sex hadden..hij is net terug van vakantie en nu lijkt het alsof hij geen sex wilt met me/ hij is niet opgewonden door mij & ik ook niet door hem...
En als ik hem verwen lijkt het alsof hij alsnog niet opgewonden is ...
Iemand tips hoe we weer opgewonden worden van elkaar ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (10)

Doe iets spontaan een speeltje een pakje iets anders als normaal verras hem!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord wil je niet horen, maar toch:
De relatie is over de houdbaarheidsdatum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef elkaar even de tijd om na te denken over de volgende stap in jullie relatie. Zorg dat je elkaar minimaal een week niet ziet hoort of spreekt en kijk wat hier het gevolg van zal zijn. Meestal beseffen mensen pas hoe goed ze het hebben met elkaar als ze het missen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is hij op vakantie verliefd geworden op een ander?
Maar t kan natuurlijk ook gewoon zijn dat 'de koek op is'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen van beiden nog iets van opwinding voelt lijkt het toch op trekken aan een dood paard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goed gesprek doet wonderen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is jullie relatie verder nog goed?
dan is het gewoon tijd voor wat nieuws in bed.
ja, dat hele hete gaat er op den duur van af.......dan is het zaak weer eens wat nieuws te proberen.
fantasieën die aan bod komen, filmpje,eens een week wel strelen maar niet de daad zelf, blinddoek.
als jullie relatie verder goed is, dan is het zaak de boel weer wat op te peppen. want eerlijk is eerlijk, altijd het zelfde is zo voorspelbaar. daar wordt je ook niet zo opgewonden meer van.......jullie kennen elkaar van haver tot gort.
bespreek het gewoon.......

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In veruit de meeste gevallen is verminderde zin in seks het gevolg van relatieproblemen. Er is een mogelijkheid dat je weer opgewonden geraakt door je vriend.
Maar de eerste vereiste is eerlijkheid!
Het wordt hoog tijd om eerlijk met elkaar te praten over jullie gevoelens voor elkaar. Van die gesprekken hangt het dan af of je de relatie met je vriend nog nieuw leven kan inblazen.... of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om met het tweede deel van je toevoeging te beginnen: je geeft aan het lijkt dat je vriend geen sex meer met jou wilt en dat hij niet opgewonden wordt. Dat lijkt mij het grootste struikelblok. Hoe kun jij nou opgewonden raken van iemand die zoveel tegenzin aan de dag legt? Dat lukt je logischerwijze dus dus niet.
Het lijkt er op dat er in de vakantie iets is gebeurd dat jullie relatie geen goed doet. Heeft hij iemand anders ontmoet? Is hij vreemd gegaan? Is hij tot het besef gekomen dat hij jou niet (genoeg) heeft gemist?
Allemaal niet goed.
Jullie moeten eerst maar eens een stevig gesprek hebben over zijn vakantie en over wat er aan de hand is.
Pas als dat opgehelderd is kunnen jullie verder. Met of zonder elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hebben jullie dan al over gepraat.
Dan kan het zijn, zoals Xconnie al aangaf, dat "de koek op is"
Tja,

je kan met hem gaan praten,
je kan lange voorspel proberen,
Of denken aan een andere vent die je gister door de stad zag lopen bijv, ;)