2e keer seks ik bloedde en toen brandde het met het plassen. wat te doen?

Ik heb gisteren voor het eerst seks gehad en toen kwam ik er thuis achter dat ik een beetje bloedde, maar toen moest ik plassen en toen brandde het heel erg. hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Mogelijk was je niet nat genoeg, ging het daardoor wat schuren en daardoor bloeden.
Dit verklaart ook pijn bij het plassen, het is wat ruw en gevoelig daar.
Houd het even in de gaten, zou morgen ofzo over moeten zijn. Anders naar de huisarts.

Voor de volgende keer: meer voorspel doen, zodat je wat natter en meer opgewonden bent, hierdoor ben je ook wat meer ontspannen. Eventueel glijmiddel op waterbasis erbij halen (dat kan samen met condoom).
Ritsuka
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Vraag hem of hij niet zo hard wil doen, het gaat toch ook om jouw genot? Met iets rustiger aan doen kan het ook heel opwindend zijn hoor.
Als je zo ruw doet, is de kans groot dat het weer zeer gaat doen ja.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, ik vind het nogal wat. Hij moet zeker rustiger met je zijn!
Heeft 'ie eerst al een keer zn vingers gebruikt bij je? Dan zou hij moeten weten dat je nog niet nat genoeg bent en dat het nog even niet gaat. Glijmiddel 'om nat te worden' vind ik stom. Je moet nat worden van jezelf, als je er klaar voor bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niks "moet" ook nat worden niet.
En goeie kans dat hij ook weinig ervaring heeft.
Leg hem anders onderop, dan bepaalt de vrouw het tempo. Vindt hij vast niet erg, waarschijnlijk zelfs helemaal prima.
Ritsuka
10 jaar geleden
De meeste vrouwen kunnen prima nat genoeg worden van zichzelf, als er genoeg opwinding is. Voor jullie beide is het natuurlijk nog nieuw, maar ikheb een beetje het idee dat hij niet genoeg rekening houd met jou.
Ritsuka
10 jaar geleden
Hij merkte dat het er niet goed in ging, dus pakte hij glijmiddel en duwde hij door?
Hij houd dus totaal geen rekening met jou. Normaal gezien zou je toch even wachten en zorgen dat je uit jezelf nat genoeg bent?
Als ik zoiets met mijn vriend heb, dan wachten we even en gaan we gewoon wat verder spelen met vingers en tong totdat we beiden beter opgewonden zijn.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Klinkt inderdaad alsof hij meer met zichzelf bezig is dan met jou. Hoe vervelend je dat ook vind klinken. En hoe lief hij verder ook tegen je doet. Als hij ervaring heeft, weet hij ook hoe het voor een vrouw is, en hoe het werkt. Ik gebruik ook wel eens glijmiddel want soms gaat het bij mij ook wat moeilijk. Maar daar houd mijn man wel rekening mee.
Doorduwen doet hij zeker niet. Dat vind hij vreselijk (en ik ook).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij "duwde gewoon door"?? Wat is dat voor een man? Pijn is ho hoor, zeker bij seks en al helemaal in het begin. Als je later een voorkeur ontwikkelt voor wat ruigere seks kun je met je partner daar afspraken over maken, maar zeker de eerste keren kunnen heel erg jouw beeld van seks en de reacties van je lichaam bepalen. Als seks voor jou pijnlijk is, zal je een volgende keer misschien minder goed kunnen ontspannen, kun je minder vochtig worden zodat het meer pijn doet. Zo is een vicieuze cirkel snel geboren.

Ik snap niet dat jongens/mannen niet begrijpen dat seks voor meisjes en vrouwen echt anders voelt, zowel lichamelijk als mentaal. Als een meisje pijn aangeeft, onbewust haar spieren aanspant of niet vochtig genoeg is, dan steek je je apparaat er gewoon (nog) niet in. Simpel. Andersom geldt voor jou ook: zég het asjeblieft als je iets niet wilt of als het pijn doet! Zeg gewoon "nee" als je er nog niet klaar voor bent. Of dat nu is voor dat ene moment of meer algemeen. Als je nog niet voldoende kunt ontspannen, niet nat genoeg bent of gewoon nog niet wilt, zijn er genoeg dingen die je samen kunt doen in de tussentijd hoor. Ook dingen waar je flink nat van zou moeten worden. Mannen lijken wel eens te vergeten dat voor de meeste vrouwen die hele penetratie helemaal niet zo interessant is, en denken op zo'n moment ook meer met hun pik dan met hun hoofd. Maar hij zou toch echt moeten begrijpen dat 'even doordouwen' geen stijl is bij een buitengewoon intieme en ook letterlijk en figuurlijk gevoelige bezigheid als seks. Vreemde actie, vind ik het.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Als het te vaak pijn gaat doen, krijg je er helemaal geen zin meer in. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Seks is iets wat je met zijn tweeën doet, en met zijn tweeën van geniet. Kijk alleen al maar eens naar het feit dat je deze vraag hier stelt. Je bent nu al bang dat het de volgende keer weer zo zal zijn. Waarom het pijn deed tijdens het plassen? In Urine zitten diverse afvalstoffen waaronder zouten en zuren. Tijdens de seks is er vermoedelijk iets geschuurd of beschadigd, waardoor een klein wondje is ontstaan. Als urine daar langs komt brand en prikt dat. Doe maar eens zout of azijn op een wondje op je hand, dat prikt en brand ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goede uitleg, Heer Voldemort. Ik werd even meegesleept door mijn verontwaardiging vanwege het gedrag van deze jongeman en vergat daardoor de eigenlijke vraag. Excuus daarvoor. Jij gaat daar beter op in. Maar Cestmoii: jij geeft aan dat het toch pijnlijk bleef "omdat het nog maar je tweede keer was". Seks hoeft geen pijn te doen, zelfs de eerste keer niet. Als een jongen heel voorzichtig is, jij goed ontspannen bent en je bent nat genoeg, hoeft penetratie niet pijnlijk te zijn. Misschien zeker de eerste keren wat gevoelig, maar dat is iets anders. Als je nog nooit of nog maar een paar keer seks hebt gehad, moet soms de vagina een beetje opgerekt worden voordat een penis er pijnloos in past. Dat kan een jongen gewoon doen door met zijn vingers langzaamaan een beetje rek te geven, en je kunt het ook zelf doen. Als het beginnen met penetreren van de penis dan nog steeds pijnlijk is, ben je misschien gewoon nog niet klaar. Misschien ben je dat later in de vrijpartij wel, of misschien ben je dat pas over een paar weken nadat je een aantal keer hebt gevreeën zonder penetratie of met alleen penetratie door de vingers. Soms kun je glijmiddel gebruiken als je zelf niet genoeg vocht aanmaakt of als het toch pijnlijk blijft. Maar in wat jij beschrijft, lijkt het er meer op dat je vriend glijmiddel heeft gebruikt omdat hij niet het geduld had om te wachten tot hij voorzichtig en zonder pijn kon penetreren dan dat het een extra hulpmiddel was. Soms is penetratie in het begin wel pijnlijk, dan bedoel ik echt het erin gans van de penis maar dat is dan weg zodra hij voorbij een bepaald punt is. ALS je dan het idee hebt dat je daar even doorheen moet, dan moet je dat heel voorzichtig doen en op een manier waarbij jij daar controle over hebt (jij bovenop, bijvoorbeeld) en dan moet je ook echt stoppen als de pijn te erg wordt. Dat is el echt iets anders dan dat hij "even doorduwt" hoor. Dat gedrag hoort niet in bed, en dat mag (moet?) je hem ook duidelijk maken. Als niemand hem dat vertelt, denkt hij een volgende keer nog steeds dat zoiets OK is en als jij niks gezegd hebt, weet hij niet eens dat het pijnlijk was. Práát er dus over met elkaar, communicatie is echt onmisbaar. Seks is een leerproces, en als je elkaar niet vertelt wat wel en niet goed is, wordt het ook nooit beter.
Ritsuka
10 jaar geleden
Zeer goed advies van lies en voldemort, dank
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij ook Ritsuka, voor je goede antwoord. Zou je bijna vergeten te plussen, bij deze dan!