Als ik een viagra pil gebruik en ik kom klaar na de sex, wordt mijn penis dan gelijk weer stijf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

Viagra stimuleert de erectie (volgens Wikipedia: bij mannen). Het is dus nodig dat er al sprake is van enige opwinding. Is deze er niet, dan doet Viagra ook weinig.

Het antwoord op je vraag is dus waarschijnlijk: "Nee", omdat een man over het algemeen na een orgasme niet meteen weer opgewonden is.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Hoezo bij mannen? Niet bij jongens, dus?
Antoni
10 jaar geleden
Het lijkt me toch dat Viagra bij zowel jongens als mannen werkt. Voorzover ik weet, moet je het wel alleen gebruiken op doktersrecept, dus misschien kan niet iedere man het gebruiken. Ik vond "bij mannen" vooral een vreemde tekst, omdat vrouwen sowieso geen erectie kunnen krijgen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, van mij die plus dan maar.
Het antwoord is goed: Viagra is geen tovermiddeltje.
burgos
10 jaar geleden
Wanneer kom je nu klaar? tijdens of na de seks?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@burgos: haha, dat dacht ik ook.. volgens mij tijdens, maar blijkbaar kan dat ook erna haha
Antoni
10 jaar geleden
@burgos, je reactie is een reactie op de vraag, niet op mijn antwoord. Misschien kan je je vragen beter stellen aan de vraagsteller! Aurifex' reactie zou dan ook opnieuw moeten worden geplaatst, bij de vraag namelijk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu even serieus. Viagra is gedurende enkele uren werkzaam, dus je kan wel degelijk, door opwinding, weer een stijve pik krijgen en seks bedrijven. Er staat op Wikipedia voor mannen, omdat jongens het normaal gesproken niet nodig hebben en de huisarts het ook niet zo gauw zal voorschrijven, of er moet van een uitzonderlijke situatie sprake zijn natuurlijk..
Antoni
10 jaar geleden
edenjose, volgens mij zijn wij het elkaar eens. Er moet sprake zijn van opwinding om Viagra goed te laten werken! Naar mijn idee is een normale man na een orgasme enige tijd niet meer opgewonden. Hij zal dus niet gelijk weer een stijve penis krijgen, ondanks het gebruik van de Viagra. Als hij enige tijd na het orgasme weer opgewonden wordt, zal hij door de Viagra waarschijnlijk sneller een erectie krijgen en zal deze waarschijnlijk stijver zijn dan zonder het gebruik van Viagra. Verder nog dit: ik denk dat de tekst van Wikipedia "Sildenafil (merknaam Viagra) is een medicijn dat de erectie bij mannen stimuleert." vergelijkbaar is met een zin als "Het regent buiten!", die iemand kan uitspreken als hij ergens binnenkomt. "Buiten" voegt weinig interessants toe aan de zin, maar voorkomt misverstanden of onduidelijkheden.