Mijn spiraaltje hindert mijn partner tijdens intieme momenten, tot kleine snijwondjes toe, wat doe ik hieraan?

Mijn spiraaltje hindert mijn partner tijdens intieme momenten, tot kleine snijwondjes toe, wat doe ik hieraan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar kan jij niets aan veranderen even terug naar de arts die hem geplaatst heeft en bespreken.

De touwtjes van je spiraal bij laten knippen, dit kan de huisarts.

Heb ik ook last van gehad, als je partner tijdens sex vielt dat betekend naar alle waarschij.lijkheid dat het spiraal is verschoven(hadden wij ook),, of je partner is goed bedeeld maar dan kan je er weinig aan doen., maar zou zeker even de huisarts die hem heeft geplaatst aanspreken, heel veel spiralen worden niet goed gezet wat dus tot ongewenst zwangerschap lijdt(hadden wij ook) Toegevoegd na 39 seconden: vielt is voelt

de plastic draad(jes) kunnen te schuin zijn afgeknip waardoor ze best scherp kunnen zijn. Beste de arts even vragen ze stomper af te laten knippen. Of gewoon veel korter laten maken omdat je spiraal nu wel op zijn plek zit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100